Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Yucca's zijn ook niet moeilijk, ruime pot, 1x per week water geven en als het regent even buiten zetten zodat ze schoonspoelen maar even natspuiten met een plantenspuit kan natuurlijk ook.
Wel zorgen voor een ruime pot.
Stekken is ook erg makkelijk: takje afsnijden/zagen (of afgebroken takje pakken), tijdje in een beker/vaasje met water tot er mooie wortels aan zitten en dan in een pot planten.
Cardy schreef:Ik wist niet dat de Expo nog bestond!
Vandaag komen onze meubels binnen, is het kamperen gevoel ook weer voorbij haha.
Ik wil alleen heel graag nog inbetween gordijnen. 1 paar voor de openslaande deuren en 1 paar voor het raam. Maar ik twijfel...
1. Welke kleur
2. Voor het raam, staan gordijnen tot de grond of wordt dat lelijk met de brede vensterbank?
3. Zat zelf te denken aan een donkere taupe kleur, wat vinden jullie?
(Overigens blijven de witte vouwgordijnen hangen)
Hier wat foto's hoe het er nu uit ziet:
[ [url=m/HXKAQf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1XB0GD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lq5ZCl.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Op de foto lijkt het donkerder dan dat het is, heb juist heel veel natuurlijk licht)
De gebruikte kleuren:
- loom (net iets anders dan RAL9010)
- industrial grey (grijze kleur)
- taupe (geeft overigens op de wand wel een soort paarsgrijze tint, heel gek)
Deze meubels komen er te staan:
[ [url=m/JpZcdT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kentaro schreef:Je hebt heel veel verschil tussen nep en nep.
Wij hadden een keer een vaas met nep orchidee aan vrienden cadeau gedaan. En zij hem keurig iedere week water geven................ Heeft maanden geduurd voordat ze doorhad dat het een neppe was...
lor1_1984 schreef:Ah, dat wist ik niet, bedankt voor de info.
Vanmiddag hebben we weer geverfd en dit keer heb ik wat foto's gemaakt.![]()
Van de woonkamer hebben we 1 wand geverfd, de andere wanden gaan we dit weekend verven.
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Deze kleur heet Real Stone van Flexa en is in het echt net wat bruiniger, ben erg blij met de kleurkeuze.![]()
Kattenkamer:
[ Afbeelding ]
Hier heb ik geen voorfoto van, er zaten 3 lagen half afgescheurd behang op in blauw, roze en wit.![]()
Heb bewust gekozen om deze ruimte gewoon te witten, mocht ik tzt alsnog een kleurtje willen dan kan dat er gewoon overheen.
Gianti schreef:ClaudiaHS schreef:Mooie bank.
Zoiets wil ik ook wel maar dan in bruin.
Twijfel nog over 2 losse banken of toch een hoekbank.
Dank!! Wij vinden zelf bank met lounge eraan heerlijk! Maar als je vaak visite hebt is het kwa zitplaats minder handig
Janine1990 schreef:Zijn hier ook mensen die terug zijn gegaan van een hoekbank naar 2+3 zits?
Ik kan zelf nooit echt mijn plek vinden op een hoekbank, maar wij hebben thuis ook geen hoekbank. Ik zit daar dus ook over na te denken, in de eerste instantie wilde ik het niet vanwege het niet kunnen verschuiven. Maar met losse delen is het nog wel een optie. Ik vind het namelijk wel heel erg mooi. Maar ik betwijfel of het wel echt ruimtelijk gaat zijn in mijn kamertje.
waxmeltsenzo schreef:Ik vind die bank ook mooi, heb zo iets gezien in rib stof en dan grijzer mogelijk gaan wij daarvoor.
@ Cardy je huis is echt heel mooi.
Mag ik vragen wat voor vloer je hebt? ik vind de vloer echt mooi.