17 mei krijgen mijn vriend en ik de sleutel van ons nieuwe appartement, en zijn we de trotse 'eigenaars' van een huisje met tuin. Een tuin! Mijn grootste wens op woongebied. Ik vermaak me prima met ons grote dakterras nu, maar een echte eigen tuin.. fantastisch.
Ik ben dus blij

Vooral heel veel gras dus! De buren (aan beide kanten zit een vergelijkbaar tuintje) zijn ondertussen al een beetje begonnen met hun tuinen, dus er staan aan beide kanten een paar schuttingdelen. We willen zelf ook een schutting plaatsen, maar weten nog niet precies wat voor een, en hoe ver. Dat zien we nog wel

We hebben zelf alleen geen flauw idee van indeling. We willen graag lekker buiten zitten met een vuurtje of een BBQ en zijn gek op wat rommelige, bohemian tuinen (zie bijvoorbeeld mijn Pinterestpagina

Dit is mijn/onze eerste tuin, dus we hebben geen flauw idee. Ik heb wel wat potten met Hortensia's en Astilbe die nu nog op mijn dakterras staan, maar verder.. compleet blanco! Zijn er hier enthousiastelingen die het leuk vinden om een ontwerpje te maken voor een leuke (goedkope!) indeling?