[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:22

Hoop het ook voor je :j
Heb je een linkje? Ben gewoon nieuwsgierig :)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:24

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:27

Hoop ook voor je dat er snel kopers zijn! Het ziet er allemaal netjes uit :)
Nog helemaal geen kijkers gehad?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:28

Fijn, weer wat leven hier.

Wij zijn nog steeds aan het klussen, maar zijn ondanks al het werk heel erg blij met onze plek <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:30

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:30

"Shanna± geen idee, geen ervaring m.b.t. huren, al dan niet particulier.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:31

Net appartement!

Kun je ook goed zien wat het verschil is tussen het 'westen' en het 'noorden' qua prijzen :j heb de afgelopen tijd heel wat appartementen vergeleken op Funda :))

Ik ben ondertussen ook helemaal gesetteld. Internet/televisie installeren was nog even een klusje, maar met een paps die elektriciën is is dat ook goed gekomen :D

Huis bevalt nog steeds ontzettend goed. Ruim en het voelde direct als een 'thuis'. Goed, de waterdruk had wat hoger gekunnen en de geiser moet ik ook nog een keer wat aan doen maar verder?
Heerlijk!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:09

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:11

Ik vond het ook behoorlijk aan de prijs.. Maar hangt misschien ook van de locatie af!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:12

Grappig..... heb afgelopen vrijdag vlakbij jou een huis bekeken Georgette. Aan de Koningsstraat.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:41

Dat is inderdaad om de hoek. Dit is het appartement van m'n vriend, ik huur op dit moment, als het verkocht is gaan we samen wat kopen. Het is inderdaad wel aan de prijs, maar dat komt ook omdat het in het centrum is. Bovendien is het natuurlijk een vraagprijs. Het staat nu denk ik zo'n vier maanden te koop en hebben nog geen enkele kijkers gehad.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:00

Annemiekbram schreef:
Lees hier af en toe wel eens mee en heb ook wel eens gereageerd.
Wij hebben zondag een huis gekocht onder voorbehoud financiering!
deze: http://huislijn.nl/koopwoning/langeveen ... zicht.html
Ben er super blij mee, nu alleen nog hopen dat de gemeente mee werkt met een starterslening, dan is zo goed als alles rond!
We kunnen nog binnen de regels van de NHG 2010 een hypotheek krijgen, anders was het ong. 10.000,- minder.
Leuk zeg!!!

Ik heb vandaag mijn werkgeversverklaring opgevraagd zodat de hypotheekadviseur een betere berekening kan maken van wat we kunnen lenen.
Mijn vriend zit werkloos thuis maar krijgt deze week te horen of hij ergens wordt aangenomen. Als hij weer werk heeft kunnen we verder gaan met onze zoektocht naar een huis :D
We gaan uiteraard niet aan onze max zitten maar we willen wel +/- 30.000 meer lenen dan dat alleen van mijn salaris kan vandaar dat we wachten tot mijn vriend weer een baan heeft zodat we meer kunnen lenen en een duurder huis kunnen kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:04

Wat voor kleding doe je nou eigenlijk aan naar de notaris? Voor de overdracht?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:08

Relaxed schreef:
Wat voor kleding doe je nou eigenlijk aan naar de notaris? Voor de overdracht?

Volgens mij wat je zelf wil..... dat gaat zo snel en die letten er niet op volgens mij.
Ik kan me er eigenlijk weinig meer van herinneren van de overdracht van ons huidige huis :=

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:21

Dat maakt echt niet uit, maar ik heb ook m'n nette kleding aangetrokken, en kluskleren in de auto meegenomen omdat we met een volle auto met verhuisspullen al die kant opgingen :P.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:54

Wat je bij de notaris aan doet maakt echt NIETS uit hoor :)) T is maar net waar je jezelf goed in voelt. Maar mensen die speciaal daarvoor in het 'net' gaan, heb ik nog niet meegemaakt.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:59

Ik geloof ook niet dat wij er super netjes uitzagen, niet speciaal voor gekleed iig.
Wel fijn Relaxed dat het nu definitief is.
Ga je weer wat anders kopen?

Net een bezichting gehad, mensen waren wel enthousiast.
Nu ff afwachten.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:05

Een dezer dagen verschijnt ons huis op Funda :D Ben erg benieuwd hoe alles eruit ziet :)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:26

Ik zit al een paar dagen te hyperen, heb morgen een afspraak om te gaan kijken bij een huis. Maar wil het zohohooo graag _O- :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:28

hahahahahaha....... Zo herkenbaar Maaike!!!
Waar zoek je?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:29

Ik heb ook niet speciaal iets aangedaan voor de overdracht, gewoon m'n normale kleding.

Appartement vind ik voor wat je er aan ruimte voor krijgt ook aan de prijs, mijn appartement heeft 30 vierkante meter meer en koste een beetje boel minder. Maar... ik woon in Groningen en het westen is sowieso al duurder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:32

Nou gewoon mijn spijkerbroek aangehouden, bedacht me dat ik bij het kopen ook met mijn kluskleren aanzat :+ Aparte man die notaris, we kwamen die kamer binnen, dikke rooklucht daar.. Zaten we net kwam zijn hondje binnen, zo'n oud hondje.. Zat ie een heel verhaal te vertellen over dat zijn hondje daar op vaste dagen was :+ Had ik mijn tas op een lege stoel gezet, vroeg ie of ik hem weg kon halen.. Ik dacht o voor de secretaresse ofzo........... Voor het hondje! :roll: :P

Nou ja, getekend en klaar.. Alleen de geiser deed het niet, geen gastoevoer.. Maar waarschijnlijk had hij het kraantje bij de geiser juist dichtgedraaid, want ik had alleen de hoofdschakelaar van het gas omgezet ;) Hoor het nog als hij het echt niet gaat doen..

Attitude, ik ben bij mijn vriend in zijn huurhuis getrokken, we gaan iets kopen als we beide vast werk hebben en de tijden wat beter zijn.. Waarschijnlijk kom ik wel snel in aanmerking voor een groter huis hier, dus dat gaan we dan eerst wel doen.. Voor we iets kunnen kopen zijn we wel een paar jaar verder denk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:34

Berdien schreef:
Ik heb ook niet speciaal iets aangedaan voor de overdracht, gewoon m'n normale kleding.

Appartement vind ik voor wat je er aan ruimte voor krijgt ook aan de prijs, mijn appartement heeft 30 vierkante meter meer en koste een beetje boel minder. Maar... ik woon in Groningen en het westen is sowieso al duurder.

Mijn apartement was een stukje groter dan die hierboven, ook nog eens vrij uitzicht en die heb ik voor 100.000 verkocht ;) Maar das ook het noorden :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:36

Mijne heb ik voor 140.000 gekocht :j Betaal ook wel voor de buurt, zit in een van de betere (en gewilde) buurten in Grunn.

Wat een verhaal van de notaris! := Ik had een hele hippe en jonge :j Toffe peer die van de toch best wel stoffige hypotheekaktekost een sappig verhaal wist te maken.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:37

Ik bedoel woensdag ga ik kijken.
Heb een leuk appartementje gezien in Vlaardingen (omg. R'dam).. Incl. glas in lood, deuren ensuite etc.. Ben er helemaal weg van!

Heb volgende week maandag een gesprek met een meneer voor de financiën.
Had hem net aan de telefoon en hij klonk aardig. Hij zei wel dat de normen tav startershypotheken strak aangetrokken zijn per 1 januari..