Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Mijn financiering is ook definitief rond!
Dus nu durf ik het huis wel te delen: https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/hui ... weg-347-a/
VanHuisUit schreef:@Karuna zoooooo ziet er goed uit!!!
@Mars gefeliciteerd en succes!
En de anderen die iets gevonden hebben of de financiering rond hebben uiteraard ook!
Het huis van mijn buurvrouw is net verkocht voor een prima prijs. Blij mee, want dat van mij ziet er beter uit en is iets groter. Ik hoop over een jaar hetzelfde bod te kunnen krijgen![]()
of zoiets.
Zijn er mensen die hier een huis hebben gekocht cq verkocht met een half jaar of meer levertijd?
idinn schreef:In jullie geval zou ik wel eerst verkocht willen hebben. Het is niet het makkelijkste huis om te verkopen. Bij een 'standaard' rijtjeshuis zou ik gerust kopen en dan pas verkopen in de huidige markt.
chevax schreef:Ik kom toch ook nog eens hier binnenvallen. Dinsdag wordt ons huis (opnieuw) gefotografeerd. Dus dit weekend schoonmaken, opruimen, spullen verplaatsen. Ben nu bezig met een nieuwe aanbiedingstekst. Ik kon me niet helemaal vinden in die van de makelaar (maar schrijven is dan ook deel van mijn beroep, dus dan kijk je wrs extra kritisch. Zal ik een linkje plaatsen als het weer online staat? De markt is in deze regio echt behoorlijk ingezakt. Nou ja, we zien wel.
Wat is jullie mening over een overbruggingskrediet? Ik ben volgens veel mensen erg ouderwets dat ik liever eerst mijn eigen huis verkoop voor ik een ander koop of verkoop eigen woning als voorbehoud opneem. Hoe doen jullie dat?
VanHuisUit schreef:Zijn er mensen die hier een huis hebben gekocht cq verkocht met een half jaar of meer levertijd?
Mars schreef:VanHuisUit schreef:Zijn er mensen die hier een huis hebben gekocht cq verkocht met een half jaar of meer levertijd?
Yes, wij hebben ons huis verkocht maar aangezien wij een enorm klusproject hebben teruggekocht hebben we de koper gevraagd of we het evt konden terug huren voor 6 maanden. Daar was hij mee akkoord.