Daar mogen ook alleen maar lieve mensen met een puur hart en met fluwelen handschoenen aankomen.
Air
Geplaatst: 14-02-20 13:18
Ze hadden eindelijk de Orbi weer bij Ikea
In de winkel wel eerst even gecontroleerd op trips.. want laatst in de Tuinland zaten op alle Thea's trips
magda_90
Geplaatst: 14-02-20 13:32
Het is echt erg in de winkels! Ik laat nu ook steeds meer staan... Rot, veel te nat of ongedierte.
Zo, ik had een tropische tuin gemaakt van mijn woonkamer. Normaal als de droger aan gaat, doe ik altijd de luchtbevochtiger uit, CV lager en de ramen van de kamer van de droger open. Die ramen had ik open. Maar de rest op de een of andere manier niet. 25 graden 80% de planten zullen het heerlijk gevonden hebben. Ik wat minder.
Ik hoop op wat warmer weer, ik zit in een wat ouder huis, dus de vochtigheid is altijd rond de 60% alleen de temperatuur daalt heel erg ‘s nachts helaas..
Ohh wow dat is laag! Fijn dat de bevochtiger zo goed helpt!
magda_90
Geplaatst: 14-02-20 21:28
Geen wonder dat de groei misvormd en traag ging. Nu mooi overdag de bevochtiger aan en dan hang ik op de avond gewoon nog de handdoeken van het douchen, afwas etc op de kachels.
Wat een mooie planten iedereen weer. Dat variegata ewrtenplantje
Hier hebben we te horen gekregen dat we het nieuwe huis krijgen dus een groot dakterras inrichten met fruitstruiken en meer ruimte voor nieuwe planten ook binnen. Kan niet wachten