Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Als die mooi was, zou ik mooi voor die neppe gaan. Ik weet niet of het door de 'straling' van de apparatuur komt, maar bij mij blijven planten naast de tv nooit goed...
vonneke schreef:Ziet er heel mooi uit Cardy.
Met zo'n diepe vensterbank zul je de gordijnen wat verder van het raam moeten hangen. Mijn ouders hebben dat ook, ziet er niet anders uit.
Ik wil een hele grote plant naast de televisiekast bij het raam. Zag gisteren een mooie bij Ikea, maar die was nep.
karin1985 schreef:een willekeurig voorbeeld:
http://www.klikgordijn.nl/producten/plisse-klikplisse.html
Ze hebben dat principe ook met rolgordijn en jaloezie
Kentaro schreef:Je hebt heel veel verschil tussen nep en nep.
Wij hadden een keer een vaas met nep orchidee aan vrienden cadeau gedaan. En zij hem keurig iedere week water geven................ Heeft maanden geduurd voordat ze doorhad dat het een neppe was...
Wij hadden een keer een vaas met nep orchidee aan vrienden cadeau gedaan. En zij hem keurig iedere week water geven................ Heeft maanden geduurd voordat ze doorhad dat het een neppe was...
Cardy schreef:vonneke schreef:Inbetweens zijn echt heel gaaf. Maar ben wel benieuwd hoe dat gaat met een setje katten....
Cardy, ik vond jou idee van vouwgordijnen met inbetweens erg tof!
We hebben voor een enorm groot raam, weet niet goed of het daar ook goed uitpakt om een heel groot vouwgordijn te nemen?
Hier ook 2 katten, maar heb wel 2 nette katten. Blijven van de vitrage af, kleed blijft netjes en klimmen niet op plekken waar ze niet mogen.
Dankjewel! Vond ik dus ook, was ik puur toevallig opgekomen. De vouwgordijnen hebben we overgenomen en die wil ik graag laten hangen.
Gister zijn de meubels gebracht, ben er helemaal verliefd op. het is nog niet af, moet nog anders/verder aangekleed worden maar we hoeven niet meer te kamperen haha.
Moeten alleen even kijken met de inbetween gordijnen, vensterbank is namelijk 40 cm diep.
[img]m/idzcxJ.jpg[img]
Rechts van de buffetkast (en dus de linkermuur naast de openslaande deuren) willen we deze sidetable nog aanschaffen:
[img]m/YkZTc4.jpg[img]
En daarnaast nog iig 2 mooie planten zoals deze:
[img]m/uO8eIe.png[img]
[img]m/6qGBLW.png[img]
Kentaro schreef:Als die mooi was, zou ik mooi voor die neppe gaan. Ik weet niet of het door de 'straling' van de apparatuur komt, maar bij mij blijven planten naast de tv nooit goed...
Cardy schreef:vonneke schreef:Ziet er heel mooi uit Cardy.
Met zo'n diepe vensterbank zul je de gordijnen wat verder van het raam moeten hangen. Mijn ouders hebben dat ook, ziet er niet anders uit.
Ik wil een hele grote plant naast de televisiekast bij het raam. Zag gisteren een mooie bij Ikea, maar die was nep.
Klopt hoor.. Alleen zitten er boven ook spotjes, waardoor het gordijn niet veel naar voren kan komen (en bij de openslaande deuren is het eigenlijk niet nodig..
Hier kan je het beter zien (oude foto alweer, gaat snel haha)
[img]m/FnUYyf.jpg[img]
Dan zou het gordijn ongeveer halverwege de vensterbank beginnen (i.v.m. de spotjes, maar ook omdat de zijmuurtje naast de vensterbank daar begint). Als je nog kan volgen wat ik bedoel.
Zal dat staan?
Lastig dan he planten.. Op afstand vind ik die neppe vaak mooi, maar van dichtbij toch niet.
Kentaro schreef:janine, het klonk voor mij wel logisch maar niet dus....![]()
![]()
cardy, een rails in een bocht een idee?!
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stat ... 4c77eb.jpg
(als voorbeeld, is bij jou precies andersom)
vonneke schreef:Ziet er heel mooi uit Cardy.
Emmaa_ schreef:[naam] schreef:Ziet er heel mooi uit Cardy.
Bij de Ikea hebben ze altijd hele grote goudpalmen staan! Lijken een beetje op varens qua uiterlijk maar dan veel hoger. Zijn super makkelijk in onderhoud, ze hebben alleen een plekje uit de tocht en met daglicht nodig. Die van mij staat in de lichte hoek van m'n kamer en daar doet hij het perfect. In de zomer 2x per week water, in de winter 1x en ik heb er in de lente 2 pokon kegels voor kamerplanten in geduwd voor wat extra power. Echt super makkelijke plant in onderhoud en als je hem af en toe even sprayt met wat water is het ook niet zo'n stofvanger.