Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:500k betaal je hier er ook voor of meer, voor een vrijstaande oude boerderij met grote schuren zouden wij het er iig voor over hebben
vonneke schreef:Staan er hier een aantal te koop rond de 500k. En die zijn dan zo ver uitgeleefd dat je er niet zo in kunt.
Bewoonbaar zit je rond de miljoen.
Wendy schreef:Wat een prijzen! De markt trekt idd aan, ook hier in de goedkopere regio. Maar dat soort prijzen, dat is voor een normaal mens toch niet te doen
Onbewoonbaar inclusief een hectare grond is hier toch wel wat goedkoper. Dit huis staat bijvoorbeeld al jaren te koop omdat het simpelweg te duur is http://www.funda.nl/koop/geesteren-gld/ ... hekweg-12/
@karuna: dat klinkt nu ook als een goede optie. Succes met de bezichtiging maandag
waxmeltsenzo schreef:Wendy schreef:Wat een prijzen! De markt trekt idd aan, ook hier in de goedkopere regio. Maar dat soort prijzen, dat is voor een normaal mens toch niet te doen
Onbewoonbaar inclusief een hectare grond is hier toch wel wat goedkoper. Dit huis staat bijvoorbeeld al jaren te koop omdat het simpelweg te duur is http://www.funda.nl/koop/geesteren-gld/ ... hekweg-12/
@karuna: dat klinkt nu ook als een goede optie. Succes met de bezichtiging maandag
Dus we zijn geen normale mensen?
Hier in het groene hart kost een beetje appartement ook dat bedrag, ok dan is alles af en ik vind er niks aan, een beetje leuk rijtjes huis betaal je 300k voor en daar moet je ook nog wat mee en daar zit je dan opgekropt met een postzegel tuintje.
Wij zijn ook opzoek dus naar iets tussen de 400 en 600k dat is nogal breed het verschil. Maar het hangt af van de ligging en de mate van verbouwen. Maar ik begrijp dat sommige mensen ons dan niet meer als normale mensen zien. De prijzen hier zijn gewoon niet vergelijkbaar met het noorden, oosten of uiterste zuiden.
vonneke schreef:waxmeltsenzo schreef:500k betaal je hier er ook voor of meer, voor een vrijstaande oude boerderij met grote schuren zouden wij het er iig voor over hebben
Ik niet als alleen het skelet kan blijven staan. Vrienden van ons 2 laten bekijken door bouwkundige. Zijn onbewoonbaar en voor minstens 250k te verbouwen voor je er in kunt.
Sonja_vR schreef:WME
jullie vallen sowieso niet onder normale mensen in dat opzicht
Er van uitgaande dat er met normale mensen en dat niet zijn helemaal niets naars word bedoeld
Jullie zoeken een bedrijfspand met woning
, standaard particuliere kopers zoeken dat niet
De gemiddelde huizenkoper zoekt een woonhuis met evt hobbyruimte
En idd huizen van 4+ ton met eventueel werk is voor de "normale" mens idd biet te betalen
Daarom zijn er in verhouding minder van
En zie ik ze vaak ook veel langer te koop Staan
Je moet er gewoon een best leuk inkomen voor hebben om het te kunnen kopen
Of geld erven/winnen
Of een netjes/goed lopend bedrijf hebben
Sonja_vR schreef:Wme , maar daarom kunnen mensen met een modaal of net wat er boven inkomen ook simpelweg geen huis kopen in die regionen hooguit een klein appartemententje oid
Maar als je wel een dergelijk huis kunt kopen is daar toch ook niets mis mee?
Je zult het naar nodig hebben
Dan is het best handig als je het geregeld krijgt
x_tico schreef:[naam] schreef:Staan er hier een aantal te koop rond de 500k. En die zijn dan zo ver uitgeleefd dat je er niet zo in kunt.
Bewoonbaar zit je rond de miljoen.
Jij zit niet zo ver van mij vandaan denk ik? Deze boerderij stond ook te koop voor 400K, en moesten we nog land bijkopen. En indd ook onbewoonbaar. Maar anders is er echt niks moois te vinden.. en kant en klaar is toch meestal niet 100% je smaak! En de markt trekt ook echt aan!
En 250 verbouwen zou ik ook veel vinden hoor. Is niet meer leuk dan..
waxmeltsenzo schreef:Dit is een charmante woning, geen loods ofzo bij gewoon een charmant huisje
http://www.funda.nl/koop/boskoop/huis-4 ... enlaan-13/
Voor net iets minder heb je een vrijstaande bungalow in Alphen aan den Rijn
http://www.funda.nl/koop/alphen-aan-den ... astraat-6/