Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En aan die kant van de heg kan de hond er niet bij
Ik durf het ook niet in de tuin te planten.
Eerder heb ik de witte variant hiervan in pot gehad en die bloeide wel heel mooi.
Je ziet wel elke dag een beetje verschil gelukkig, maar sommige stukken zien er nog zo doods uit... Er was interesse in foto's van mijn (niet strakke) tuin, maar dat kan nu -alles nog kaal en een vijver volop in aanbouw- even echt niet!
Maar als het weer wat meer gaat groenen krijgen jullie een paar plaatjes, beloofd!
Maar nu moest het echt, ander komt mijn arme elektrische grasmaaiertje er niet meer doorheen.
Het gras heb ik ook niet zo lang doorgemaaid. Tijdgebrek enzo in het najaar en slecht weer op rustige dagen.
(bijv max €50 voor een boom of struik van 1 mtr)

Ik woon op de hoogste verdieping (3 hoog) op de rechterhoek van het gebouw en heb een open balkon momenteel, waarvan ik links nogal wat buren heb. Daarnaast zit ik momenteel best wel in de wind en zou ik graag m'n balkon wat gaan 'optimaliseren'.
Ik heb al een beetje zitten kijken naar balkonschermen maar daar lijkt nou niet exact tussen te zitten wat ik zoek. Het liefst iets wat een beetje privacy geeft maar ook niet met 1 windvlaag omligt, dus het moet wel een beetje 'windbestendig' zijn (want die staat hier nog wel eens
) en het moet er ook nog een beetje uit zien. Nu had ik een houten etagere staan, super leuk, maar die heeft onderhand al aardig wat windstoten te lijden gehad dus die is helaas ook in meerdere stukjes beland volgens mij 
Het gaat me nu voornamelijk om de 'zijkant' (dus de korte kant in de diepte) af te schermen, wat voor de voorkant zijn er genoeg opties!
Iemand enig idee? 
. Vlinderstruik 1 staat erin , heb nog een vlinderplant en nog wat aardbeitjes te planten. Is even kijken hoe en wat de zon doet kwa stand. Ik weet dat hij links achter rond uur of 11 staat en dan langzaam draait gedurende de dag naar rechts dacht ik
, buurman zeurt . Heb neiging er een schutting voor te zetten op mijn tuin , meneer wou geen lelijke schutting dus heeft hij hem 30 cm verder op zijn tuin gezet. Kan niks met dat stuk ><