Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

petitparis schreef:haha, ik heb er al aan gedacht. Maar mijn ereader is nog lang niet versleten.
Maar kan er ook geen afstand van doen want ik heb 'm van mijn inmiddels overleden oma gekregen dus er zit emotionele waarde aan voor me. 
truus1970 schreef:Het enige nadeel van e-boeken. Je kan de achterkant niet ff lezen. Je moet puur op de titel afgaan.
. Aan de rechterkant staat nog wat van de begintekening (vaag beeld), maar daar blijft hij op hangen. Krijg hem niet uitgezet door de knop langdurig in te houden. Krijg hem ook niet geactiveerd via Laptop. Laptop herkent hem ook niet als de I-river, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik normaal de keuze moet maken tussen laden of verbinding maken met PC en dat kan ik nu niet meer, omdat het beginscherm vrijwel niet zichtbaar is. Ik weet wel wat ik moet doen bij de 1è 2 stappen, dus dat heb ik ook al op goed geluk geprobeerd, maar hij doet werkelijk helemaal niks meer.
. TV kijken boven in bed gaat ook al niet, want de Ziggo box deed van de week opeens raar en nu doet hij helemaal niks meer. Tja...dan MOETEN we maar gewoon gaan slapen...