Ikke89 schreef:Change03 schreef:
Erg leuk, maar helaas boven mijn budget
Zullen we de koppen bij elkaar steken en samen iets kopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadir schreef:Hier ook enigsinds goed nieuws. We hebben een koper, maar die partij wil eerst het eigen huis verkopen voordat ze een bod doen. Huis staat ook al op Funda. Dus hopelijk wordt dat nog iets en anders komt er vast een ander.
Change03 schreef:Ikke89 schreef:
Nope, Heerlen ook niet, hoewel dat eerste huis inderdaad erg schattig is!
Waar zou je graag willen wonen?
Ik ben omgeving Heuvelland aan het zoeken maar het aanbod is (logisch) schaars... Parkstad heeft super leuke huizen maar ik ken en heb daar niemand.
Veriye schreef:Wat is het voordeel van aflossingsvrij? Je moet het toch een keer terugbetalen?
Onze adviseur heeft alleen lineair en annuiteit uitgelegd. En wij zijn ook starters.
Veriye schreef:Wat is het voordeel van aflossingsvrij? Je moet het toch een keer terugbetalen?
Onze adviseur heeft alleen lineair en annuiteit uitgelegd. En wij zijn ook starters.
Winged schreef:Century schreef:Maar studieschuld heeft toch een veel lagere rente (als dat niet al 0 is) dan je hypotheek? Waarom zou je langer meer hypotheekrente betalen om je studieschuld af te betalen? Uiteindelijk kost je dat meer geld.
Omdat studieschuld effect heeft op hoeveel hypo je kan lenen.
fjordjes schreef:Ja dat weet ik dat je alleen de rente betaald idd maar omdat Achterom zei al 60.000 in 5 jaar te hebben betaald