Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Tico gefeliciteerd. Dat wordt klussen.
Verder waxmelts ik zou rustig aan doen en niet te gretig op het huis duiken. Kan in je nadeel werken. Dit soort overpad narigheid kan echt uit de hand lopen. Ik zou heel goed nagaan ook bij een notaris voor je iets gaat doen aan een bod oid. Zoek het uit ook wat de gevolgen zijn als de huidige pad eigenaar moeilijk gaat doen. En kijk hoe het overpad is omschreven. Krui en voetpad of ook auto en zo.
Hier even pas op de plaats. Geen nieuw aanbod, huis is definitief afgebeld, makelaar was onvriendelijk en geirriteerd erover. Hij vond het maar onzin dat ik dit een probleem vond. Maar na lang overleg met de keurder blijkt dat van de zestig mensen die hij heeft gevraagd er vijf en vijftig ervan uitgaan dat het een actief probleem is. En eigenlijk is huis daardoor total loss.Des te beter ervan af te zien,
Nu benieuwd wat de verkoper en makelaar gaan doen. Het is nu geen verborgen gebrek meer en zullen ze het moeten melden aan nieuwe kijkers. Zullen ze denk ik alleen niet gaan doen.
Revanches schreef:x_tico schreef:Dankjewel! Wordt inderdaad heel veel klussen. Maar ik denk wel dat we er iets heel moois van kunnen maken, ik zal zo even wat foto's plaatsen.
Ik zou het ook niet weten Cardy, maar zou er ook zeker niet de hoofdprijs voor betalen.
Proficiat!
Welke is het geworden?
x_tico schreef:Ja we gaan alles wat zelf kan zelf doen. Mijn vriend heeft tot juni vorig jaar een eigen bouwbedrijf gehad met zijn vader. Zijn vader doet dit nog steeds en ze kunnen eigenlijk alles zelf. Dus dat is een groot voordeel!