Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
eilleen333 schreef:Chantaliiejj schreef:even een vraagje, Ik heb een Iphone 4S en soms have wegen het opladen stopt ie er mee en dat staat er op mijn scherm 'error'
Weet iemand wat dit kan zijn ?
Geen idee, sorry:(
Over Siri. Ik heb het uit, want het stond op mijn ipad ooit aan zonder dat ik het wist. Ik was aantekeningen aan het maken, en klikte wat weg. De docent stelt een vraag en mijn ipad begin te antwoorden
Maar hoe werkt dat nou? Als ik het aanzet dan pakt ie automatisch overal Siri voor? Of kan ik het dan met een sneltoets oproepen en dan gebruiken?
it_is_me schreef:Goedemorgen, ik heb een probleempje met mijn ipad. Gisteren heb ik via de app-store een app-update gedaan en heb ik er 9 stuks aangeklikt. Maar nu blijft mijn ipad op deze apps hangen. Hij doet de up-dates dus niet meer. Verder kan ik andere apps wel gewoon blijven gebruiken. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Iemand een idee?
Shiloh schreef:it_is_me schreef:Goedemorgen, ik heb een probleempje met mijn ipad. Gisteren heb ik via de app-store een app-update gedaan en heb ik er 9 stuks aangeklikt. Maar nu blijft mijn ipad op deze apps hangen. Hij doet de up-dates dus niet meer. Verder kan ik andere apps wel gewoon blijven gebruiken. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Iemand een idee?
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt de app store eruit, is er storing. Ik probeer namelijk ook een app die gratis is geworden tijdelijk te downloaden, maar dat lukt me ook niet. Super irritant. Heb het al sinds gisteren ochtend btw.
Shiloh schreef:Shiloh schreef:
Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt de app store eruit, is er storing. Ik probeer namelijk ook een app die gratis is geworden tijdelijk te downloaden, maar dat lukt me ook niet. Super irritant. Heb het al sinds gisteren ochtend btw.
ipad aan en uit zetten helpt. Ze beginnen ineens spontaan te updaten!
ingvdh schreef:Vraagje van een ipad beginner, ik wil een i-pad aanschaffen, ik zal er voornamelijk apps opzetten, af en toe een foto en wat documenten hier en daar.
Films en muziek zal amper gebruiken, moet ik dan een 16 gig of een 32 gig kopen? Prijs verschil is giga en voor dat geld zou ik bijv ook een externe HD kunnen kopen die met de Ipad kan communiceren.