[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FlyAway

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:47

Grappig, net gelijk even gekeken, op míjn telefoon heb ik het nu inderdaad aan gezet, want het stond uit. Maar op de telefoon van mijn vrouw stond dat al aan. Dat betekend dus dat ik geen internet had toen ik het bericht verstuurde :S

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:42

Het gaat om de instellingen van de verzender ;)
Als ik in het buitenland zit krijg ik niks binnen van m'n bijrijder (pas als ik weer op Nederlands netwerk zit) en die van mijn zusje krijg ik wel als sms.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:46

mijn collega krijgt de smsjes van haar man wel binnen, maar die van haar willen niet weg...... ze is er nu niet, maar ik zal maandag haar instellingen eens langs gaan. Ze heeft pas net een iPhone en snapt er nog niet veel van.
Ik sms nooit meer, ik whatsapp alleen nog maar :+

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:36

Weet iemand of er een soort van windows vieuw op een imac zit? Heb hem net een week en begin der al meer van te snappen maar een programma waar mee je foto's mee kan bekijken heb ik nog niet gevonden. Als ik op de foto's klik onder finder worden ze wel vergroot maar het is niet zo dat als ik op de pijltjes toetsen klik er een andere foto komt en dan wil ik wel graag :P

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:37

Selecteren, op de spatiebalk drukken en dan met de pijltjes naar boven/beneden :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:20

Daar kun je toch iPhoto voor gebruiken?

Je kunt wel Windows draaien via bijvoorbeeld bootcamp of paralels (kost geld) en dan moet je ook nog een eigen licentie Windows hebben.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:41

Shiloh, behalve de Windows licentie kan het ook gratis met Virtualbox. Werkt perfect! :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:27

Ik kom ook even binnenvallen, maar ben zo blij dat ik zo in de auto stap en mn iphone 5s ga ophalen! :D

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:41

dank je wel JuliaaahX !

Het niet zo dat ik perse dat programma op mijn imac wil hebben hoor maar iets vergelijkbaars! :) Waar kan ik Iphoto precies vinden? Ik gebruik dus nu de voorvertoning en dan werkt dat wat JuliaahX zei maar is wel irritant dat je ook de spatie ingedrukt moet houden :')

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 18:55

Spatie kan je los laten toch?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:24

iPhoto is een onderdeel van iWorks, volgens mij moet je die zelf nog even downloaden/installeren. Ik geloof dat als je iMac van na oktober is oid. dat je die gewoon gratis kan installeren uit de appstore.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 02:13

Ooh thanks again JuliaaahX! Als je hem ingedrukt houd en je gaat er een paar naar beneden en je laat het los gaat het weer weg. Als je dus inderdaad maar 1 keer drukt en vervolgens naar beden gaat hoef je hem niet ingedrukt te houden :P

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 16:24

Volgens mij is dat pakket nu voor iedereen gratis. Ik had hem op educatieve wijze verkregen maar kreeg ineens een gratis update naar de nieuwste versie...

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:04

Het pakket is nu gratis voor iedereen die na oktober een iphone/ipad/ipod heeft gekocht.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:10

cynthiar schreef:
Het pakket is nu gratis voor iedereen die na oktober een iphone/ipad/ipod heeft gekocht.

Of een mac computer ;)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:37

eilleen333 schreef:
Chantaliiejj schreef:
even een vraagje, Ik heb een Iphone 4S en soms have wegen het opladen stopt ie er mee en dat staat er op mijn scherm 'error'
Weet iemand wat dit kan zijn ?

Geen idee, sorry:(

Over Siri. Ik heb het uit, want het stond op mijn ipad ooit aan zonder dat ik het wist. Ik was aantekeningen aan het maken, en klikte wat weg. De docent stelt een vraag en mijn ipad begin te antwoorden :+
Maar hoe werkt dat nou? Als ik het aanzet dan pakt ie automatisch overal Siri voor? Of kan ik het dan met een sneltoets oproepen en dan gebruiken?

Ik ben vandaag naar de winkel terug gegaan want gister laadde hij opeens helemaal niet meer op.
Gelukkig was me oplader kapot dus hij doet nu weer helemaal :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:31

Jeeeh ik heb mij iPhone ook binnen hoor! (4s)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 09:38

Goedemorgen, ik heb een probleempje met mijn ipad. Gisteren heb ik via de app-store een app-update gedaan en heb ik er 9 stuks aangeklikt. Maar nu blijft mijn ipad op deze apps hangen. Hij doet de up-dates dus niet meer. Verder kan ik andere apps wel gewoon blijven gebruiken. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Iemand een idee?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 10:54

Vraagje van een ipad beginner, ik wil een i-pad aanschaffen, ik zal er voornamelijk apps opzetten, af en toe een foto en wat documenten hier en daar.

Films en muziek zal amper gebruiken, moet ik dan een 16 gig of een 32 gig kopen? Prijs verschil is giga en voor dat geld zou ik bijv ook een externe HD kunnen kopen die met de Ipad kan communiceren.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:26

it_is_me schreef:
Goedemorgen, ik heb een probleempje met mijn ipad. Gisteren heb ik via de app-store een app-update gedaan en heb ik er 9 stuks aangeklikt. Maar nu blijft mijn ipad op deze apps hangen. Hij doet de up-dates dus niet meer. Verder kan ik andere apps wel gewoon blijven gebruiken. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Iemand een idee?

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt de app store eruit, is er storing. Ik probeer namelijk ook een app die gratis is geworden tijdelijk te downloaden, maar dat lukt me ook niet. Super irritant. Heb het al sinds gisteren ochtend btw.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:35

Shiloh schreef:
it_is_me schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt de app store eruit, is er storing. Ik probeer namelijk ook een app die gratis is geworden tijdelijk te downloaden, maar dat lukt me ook niet. Super irritant. Heb het al sinds gisteren ochtend btw.

ipad aan en uit zetten helpt. Ze beginnen ineens spontaan te updaten!

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:13

Shiloh schreef:
Shiloh schreef:

ipad aan en uit zetten helpt. Ze beginnen ineens spontaan te updaten!

Dit heb ik gedaan, maar het helpt niet... Nog andere mogelijkheden?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:20

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:25

ingvdh schreef:
Vraagje van een ipad beginner, ik wil een i-pad aanschaffen, ik zal er voornamelijk apps opzetten, af en toe een foto en wat documenten hier en daar.

Films en muziek zal amper gebruiken, moet ik dan een 16 gig of een 32 gig kopen? Prijs verschil is giga en voor dat geld zou ik bijv ook een externe HD kunnen kopen die met de Ipad kan communiceren.

Ik heb voor de 32 gig. gekozen en dat is maar goed ook. Er zijn zoveel leuke apps...

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:40

Als je een Iphone neemt, kies je dan voor de 16 G of de 31 G?