Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadja15 schreef:Mijn vader heeft net een abonnement afgesloten en daardoor kwam ik ook op het idee om een beetje om me heen te gaan kijken.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Sony Xperia Z en ik ben dus erg benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met deze telefoon/me deze kan aan/afraden?
barbar schreef:Waar moest je dan aan wennen? En welke tel had je hiervoor?
hielkebro schreef:Hallo,
mijn mobiel is afgelopen zondag stuk gegaan, wil niet meer opstarten, nu wil ik dus een nieuwe.
ik wil een mobiel met kwaliteit, waar veel apps op kunnen ( rond de 10 ) en moet niet duurder dan 140.- zijn. wat raden julllie mij aan ?
wou zelf voor de samsung galaxy s advance gaan, maar daar zijn nogal klachten van.
mijn vorige mobiel, die zondag stuk is gegaan, was een samsung galaxy gio.
en ik kan geen telefoon over laten sturen/bestellen ivm. geld overzetten.
ik hoop dat er iets is, ben onwennig van mn android.
DayDream21 schreef:Mijn telefoon is een soort van smartphone a la koelkast, nu nu mag ik een nieuwe![]()
moet wel zelf betalen, vind de prijzen die men tegenwoordig aan telefoons uitgeven belachelijk! Alleen ben ik een soort van boktverslaaftDus wil wel een goede telefoon met wifi enzo.
Veel geld wil ik absoluut niet uitgeven, maar omdat ik toch iets moois wil zal ik mijn buttget rond de 100 euro leggen.
Ik wil wel prepaid, weet iemand wat leuks?
Oja, en ik zou het leuk vinden als ik er hoesjes voor kan kopen...
Quad schreef:Het zijn allemaal wel oké toestellen in elk een eigen segment, van budget tot midend, highend toestellen heeft Huawei niet in zijn gelederen op dit moment in Nederland te koop.
De bekendere:
- Huawei G525, leuke instap quadcore met een 4,5" scherm en sinds eind Oktober 2013 te koop. De prijs vanaf €160,- is niet onaardig voor wat hij biedt.
- Huawei Ascend G700, een grotere instaptelefoon van 5" met een 1280*720p resolutie wat echt wel nodig is wil je anders de pixels tellen. Wel iets groter in omvang en gewicht, heeft wel veel werkgeheugen, 2GB maar liefst.
- Huawei Ascend Mate, de accukiller! De grootste telefoon van Huawei met een 6,1" scherm, heeft maar liefst een 4050 mAh accu, waarmee hij ook in de praktijktests de andere telefoons ruim achter zich laat. Maar hij is wel erg groot! (Phablet)
- Huawei Ascend P6, deze telefoon moet zich meten met de telefoons in de hogere klasse, onderscheidt zich met een mooi (smaak valt te twisten) design, is vrij vlot en heeft alles wat een topper in huis moet hebben, goed scherm, snelheid en prestaties die goed mee doen in verhouding met de duurdere toestellen, nadeel kan de accu zijn, die is redelijk beperkt. De prijs vanaf €280,- is wel interessant.