[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:01

Mijn huis is van mij! *\o/* :D :D

Met de (verkopende) makelaar de woning nog een keer doorgelopen. Vorige bewoners hebben alle lampen laten zitten/hangen, ideaal! Scheelt mij een klein fortuin aan lampen. Ze waren niet bij het passeren van de akte, daarvoor hadden ze iemand van het notariskantoor gemachtigd. Akte is voorgelezen, gecontroleerd en toen door mij ondertekend. Sleutels gekregen van de makelaar, nóg een rondje handen geschud en toen was mijn huis echt echt echt echt echt van mij.

Dat hebben we in stijl gevierd met roze Jip en Janneke champagne, zodat mijn paps ook een glaasje prik mee kon drinken :)) :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:04

Gefeliciteerd meid. Geniet van je nieuwe huisje

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:08

Van harte gefeliciteerd! Dat is erg snel gegaan, geniet ervan!

Wij gaan woensdag voor de 3e keer terug naar het huisje, deze ronde met een aannemer.

Wij zijn trouwens helemaal van onze woning af! We hebben afgelopen woensdag de boel afgehandeld met de kopers en we hoorden woensdagavond al dat ook zij al een aanvaarding gehad hebben met de buren :O gelukkig het lag dus niet aan ons, maar ben echt des te blijer dat wij er vanaf zijn!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:57

@Berdien: gefeliciteerd!

@Pashon: hahaha, jij had dus vervelende buren :D . Klinkt goed als jullie al een derde keer gaan kijken, ik ben benieuwd.

Hier nog steeds hard aan het werk. Het is hier echt prachtig zo met al die sneeuw, dan ook al lekker de slee achter de pony geknoopt.
Wel hopen we dat het dak gauw een dag ijs- en sneeuwvrij is, dan kan de dakdoorvoer voor de verwarming gemaakt worden :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:07

Goedzo Pashon, fijn als je alles achter je kan laten.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:28

Goede morgen allemaal..

Gefeliciteerd me je woning Berdien!

En Pashon wat fijn dat je er nu klaar mee bent :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:32

Gefeliciteerd Berdien, moet er nog veel aan gebeuren?

Wij krijgen vrijdag de sleutel. Afgelopen zaterdag alle maten opgemeten (toen stond het leeg) heb er al helemaal zinin!

Hahha hadden jullie ook altijd ruzie met de buren Pashon? Lijkt me wel naar vervelende buren...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:24

iedereen veel plezier en geluk in jullie nieuwe huizen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:25

Suuszels schreef:

Wij krijgen vrijdag de sleutel. Afgelopen zaterdag alle maten opgemeten (toen stond het leeg) heb er al helemaal zinin!

Hahha hadden jullie ook altijd ruzie met de buren Pashon? Lijkt me wel naar vervelende buren...

wij hadden inderdaad ook altijd ruzie met de buren aan weerszijden, zo erg dat we met de dood bedreigd werden en we vervolgens onder politie begeleiding het huis uit zijn gegaan dit omdat de politie het niet meer vertrouwd/ veilig vond om er te blijven wonen.
We waren ook heel erg blij dat onze woning zo snel verkocht is..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:27

Wow, gezellige boel :\
Inderdaad fijn dat je je huis dan zo snel hebt kunnen verkopen!!
Is er verder niks met de buren gebeurt? (als jullie aangifte enzo hebben gedaan?)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:38

Pashon schreef:
Suuszels schreef:

wij hadden inderdaad ook altijd ruzie met de buren aan weerszijden, zo erg dat we met de dood bedreigd werden en we vervolgens onder politie begeleiding het huis uit zijn gegaan dit omdat de politie het niet meer vertrouwd/ veilig vond om er te blijven wonen.
We waren ook heel erg blij dat onze woning zo snel verkocht is..

Lekker voor de nieuwe bewoners... Ik neem aan dat die hier niet van op de hoogte zijn, hahahaha....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:48

Haha dat zijn vaak net van die dingen die je als koper net even niet hoort :=

Mijn huis is helemaal kant en klaar Suuszels, alleen alle meubels en dergelijke moeten er nog in :j

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:26

Gefeliciteerd Berdien! Wij zijn ook tot een deal gekomen!! Als het allemaal goed gaat, zijn wij in februari ook officieel huiseigenaren!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:43

Wat goed Bevertje!

Zo, alles is er. Moet nou nog wat kasten inpakken en dan is het klaar. Mijn meubeltjes vallen echt weg in de enorme woonkamer, maar dat geeft niet. Komt de ruimte (aka de balzaal :') ) alleen maar beter door uit :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:41

Berdien schreef:
Wat goed Bevertje!

Zo, alles is er. Moet nou nog wat kasten inpakken en dan is het klaar. Mijn meubeltjes vallen echt weg in de enorme woonkamer, maar dat geeft niet. Komt de ruimte (aka de balzaal :') ) alleen maar beter door uit :))

En je wilt niet weten hoe snel je het vaak alweer opvult met andere dingen :D

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 07:31

inderdaad binnen no time heb je de lege ruimte ingevuld met spulletjes althans dat was bij ons zo. even dit en even dat en het is vol.

Uiteraard hebben we het niet verteld aan de nieuwe bewoners, maar aangezien zij ook al (inmiddels) meerdere aanvaardingen gehad hebben zal het hun niet verassen waarom wij binnen een jaar de woning weer verkocht hebben.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:00

valt mee dat je hem nog kon verkopen of heb je ze plat gespoten toen de mensen kwamen kijken ;-)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:10

Ik zou het zelf wel een beetje bijzonder vinden als binnen een jaar de woning wordt verkocht :o

Ik heb zo'n zin in morgen, lekker de selutel! Vriendje van de week met vaders naar de bouwmarkt geweest en heel veel geld uitgegeven :o maarja wel duurzame investeringen. En verder gaat mijn vader nog even kijken wat hij over heeft :)
Heb er al helemaal zin in!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:14

We waren ook heel blij dat we het zo snel verkocht hebben.
ze hebben wel gevraagd waarom we weggingen,hebben gezegt dat dat is omdat we de paarden aan huis willen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:22

Pashon schreef:
We waren ook heel blij dat we het zo snel verkocht hebben.
ze hebben wel gevraagd waarom we weggingen,hebben gezegt dat dat is omdat we de paarden aan huis willen.

Onderzoeks,- en meldingsplicht, verborgen gebrek etc.... :D 8-)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:26

Foei ;-)

Wij hebben gisteren onze bestelde meubeltjes al binnen gekregen, de bank komt pas half febr.
Vloer hebben we ook al gekocht.... dus we kunnen aan de slag... in april hahahahaha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:28

Hallo allemaal, mag ik hier ook meekletsen? Eerlijk is eerlijk, ik heb me verder niet echt ingelezen, waren nogal veel pagina's.

Wij zijn net begonnen met het proces van het verkopen van ons (of eigenlijk mijn ;) ) huis.
We wonen met zn tweeen en 2 katten in een 2-kamerappartement van 55m2, dus het werd hoog tijd voor wat anders. Eigenlijk zijn we al veel langer bezig, maar omdat we in september gingen trouwen, heeft dat een beetje op een laag pitje gestaan.
We hebben zaterdag een makelaar over de vloer gehad die goed beviel, dus zij heeft de opdracht gekregen. Vandaag is de styliste gewerkt (jaja, ze werk met een styliste, schijnt goed te werken) maar poeh, dan moet er stiekem toch nog wel wat gebeuren. En dat terwijl we al aardig hebben geklust om het mooi te presenteren.
Ik heb zonet de makelaar gebeld, en zij was het met me eens dat het allemaal wel heel veel was, en dat ik sommige dingen best terzijde mocht schuiven. Gelukkig maar, kraag het er al spaansbenauwd van!! Vanavond wel even de Ikea plunderen om het huis leuk aan te kleden (goede smoes :D )
In het nieuwe jaar komt dan de fotograaf en dan kan 2 dagen later het huis in de verkoop!! We gaan trouwens pas een ander huis kopen als we zeker weten dat we dit huis kwijtraken.

Groetjes, Laura

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:10

Vaak kan je ook niet zo makkelijk een nieuwe hypotheek krijgen/ander huis kopen voordat je huidige huis is verkocht. Zeker in deze tijd. En daarnaast, jij zit waarschijnlijk ook niet te wachten op dubbele maandlasten ;)
Sommige huizen staan zo lang te koop, zo ook in mijn straat, er staan er 2 (naast elkaar :') ) al minstens 2,5 jaar te koop!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:12

Leuk om al jullie verhalen nog steeds te lezen. Ik volg hier nog steeds alles :)

En voor alle mensen die hun woning al 2,5 jaar te koop hebben: ooit wordt het wel verkocht :j Hoe stom het ook klinkt, het is wel zo.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:25

Ik hoop het voor die mensen, ik spreek ze eigenlijk nooit... maar goed ze zitten ook in een beetje lastige prijsklasse (450.000 ) daarvoor kan je ook een paar kilometer verderop een vrijstaand huis kopen ipv een twee onder 1 kapje in Rotterdam-Zuid :o