Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Hoe vochtig is het in je huis?
Investeren in een slimme thermostaat kan handig zijn die houdt dat allemaal voor je bij.
MyWishMax schreef:1,5 uur is toch niet perse vlug? Dat doet mijn oude droger zelfs met standaard programma. Pas als het voorzichtig moet duurt het net iets langer als 2 uur, maar die stand gebruik ik nooit. 9 van de 10 andere programma's zijn net zo lang of korter, maar een paar duren langer.
MyWishMax schreef:Mijn droger en wasmachine zijn al minimaal 10 jaar oud, maar zo lang ze het doen ga ik ze niet vervangen. Koelkast vorig jaar vervangen, omdat de oude kapot was.
Ik kan geen rekjes aan de trap hangen, ook niet in de gang ofzo. Dan kan de deur niet eens meer open haha. Het is een klein oud arbeidershuisje dus ik ben al blij Dat er op 1 slaapkamer een tweepersoonsbed past. En dat er beneden 3,5 meter aangebouwd is.
JenniferU schreef:Kinke schreef:ik heb een infrarood paneel (van invroheat) bij m'n thuiswerkplek gehangen.
Met een foto van onze eigen koetjes
[ [url=m/qHHN6R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verwarmd dit ook goed zo? Ik kreeg te horen dat zo'n paneel alleen goed werkt als het naar beneden straalt ipv opzij
mavantos schreef:Ik heb met dit weer alles tegen elkaar open staan boven (4 ramen en een deur op de haak) en beneden ook een klep raampje en de roosters open. Doordat ik beneden heel veel ramen heb is het nu als nog 23 graden en die warmte gaat weer via het trapgat naar boven. Daar is het nu +/- 19 graden ondanks de openstaande ramen al een aantal uur.
Het was echt wel een beetje vochtig in huis volgens de slimme thermostaat en radiatorknoppen (Tado), maar dat daalt nu onwijs. Het is ook buiten erg vochtig geweest afgelopen tijd natuurlijk. Het is ook een oud huis uit 1840. Dat helpt ook niet. We hebben overigens geen last van schimmel.
De verwarming heeft nog amper aan gestaan. Heel eventjes vorige week toen het echt koud en vochtig werd. Ik doe gemiddeld 2-3 draaien was in het weekend (daltarief) en de handdoeken en sommig beddengoed gaat in de droger. Die draait 1-2 keer per week, afhankelijk van de hoeveelheid was. Bij mij staat het wasrek in de bijkeuken waar ik dan bij droog weer de buitendeur op de haak zet of buiten.
Wat is jullie verbruik geweest qua gas in september?
mavantos schreef:Wat is jullie verbruik geweest qua gas in september?