Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik wil de gehele muur met raam kunnen bedekken met zowel vitrage als gordijn. Ik hou wel van een beetje plooi.
Pfff moeilijker dan ik dacht dit
Quellian schreef:Zo, wordt die lat even hoog gelegdZal de meest recente projectjes delen.
De gang hebben we begin dit jaar gedaan;
Voor & na
[ [url=m/3LzV3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wn45hr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een deel van de gang is onlangs weer veranderd, want we hebben een wandje vervangen die tussen de woonkamer en gang stond.
Voor & na
[ [url=m/4BXk5s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eu8ika.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SO5MP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De laminaatvloer hebben we vervangen voor PVC.
Na de vakantie ga ik het PVC door leggen op de trap (en de zijkanten wit, de stootborden vervangen). In de woonkamer gaan we een cinewall maken met tv, haard, koofjes en spotjes en in gang komt nog een verlaagd plafond met spots.
Ik heb nu een klusverbod tot na de vakantie
xXutopiaXx schreef:Janine1990 schreef:Vind vitrages wel zo mooi op een rail. Aan een stang, zowel met lussen als gaten hangen ze gewoon doorgaans minder mooi.
En als je ze beide wil ophangen? Moet je dan de een op rail en de ander op stang ervoor? Of andersom?!
Janine1990 schreef:xXutopiaXx schreef:Maar dan zie je de stok niet? En da's nou juist waarom ik die stok vaak juist zo mooi vind.... en een gordijn van plafond tot ruim op de vloer vind ik ook wel erg mooi.... lastig lastig...
Maar met lussen heb je geen verduisterde ruimte he...