Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Dat heb ik ook Annemiek maar omdat je in pot minder voedingsstoffen hebt en mijn vriend vers lekker vindt neem ik toch maar altijd de verse sperziebonen en kook ze wat langer door.
C_arola schreef:Dat heb ik ook Annemiek maar omdat je in pot minder voedingsstoffen hebt en mijn vriend vers lekker vindt neem ik toch maar altijd de verse sperziebonen en kook ze wat langer door.

. Ik vind het fijn om producten te gebruiken waarvan ik weet dat ze zeker goed zijn maar kan het gewoon niet voor de volle mep betalen met mijn salaris. Ik heb vandaag bijvoorbeeld van Syos hitte beschermer gekocht 1+1 gratis. Heb nog een halve staan, maar zul je zien als ik hem nu niet haal en hij is straks op dat ik hem voor de volle mep (6,00!) Moet kopen. Het staat niet in de weg en bederven doet het niet. En ik durf het niet aan om de kruitvat versie te kopen. Zelfs bij de drogist konden ze niet met zekerheid zeggen dat kruitvat merk net zo goed was.
. Ik betaalde vandaag 18,90 voor een zak van 15kg. Scheelt nogal! En ik hoef er weer een half jaar niet naar om te kijken.
!
. Waren even naar het Emspark in Leer geweest.