Het is nog niet helemaal af, maar ben er zelf ook erg blij mee. De oude koken had bordeaux rode zijkanten en vooral dat vond ik erg lelijk, maar de rest van de keuken was eigenlijk nog te goed om een hele nieuwe te plaatsen.
Wauw mooi geworden! Vind dit denk ik ook een stuk mooier dan wanneer het blauw was geworden.
Foaly
Geplaatst: 29-02-16 15:25
Gave keuken! Hoewel ik het met je eens ben dat die blauwe kleur wss te heftig was geweest voor de hele keuken
Ik heb mezelf ook weer wat op de hals gehaald: een hutkoffer uit de jaren '30 welteverstaan
Gaat dienst doen als salontafel, maar ik ben nog op zoek naar een manier om hem een beetje omvallende-kopjes-bestendig te krijgen. Een glazen plaat had ik al aan gedacht, maar ik ben bang dat dat afdoet aan de koffer. Zou anders iets van impregneerspray een idee zijn? Dat vocht er iig niet zover in zou kunnen trekken? De koffer is van hout en overspannen met canvas, dus dat moet wel kunnen lijkt me...
Zou inderdaad ook niet kiezen voor een glasplaat, maar eerder iets met een vochtbestendige verf doen.
Zijn dat die getrommelde marmeren tegeltjes? Die hebben wij ook Van HG heb je een 'lak' die poreuze tegels beschermd: ik heb 3 laagjes opgebracht met een rollertje en je kan de vetspetters er zo weer afvegen