Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:25

ik zou even het topic doorlezen love_liberty. Die vraag is al meerdere malen gesteld Lachen

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:13

Dankjewel voor het antwoorden op mijn vraag Tong uitsteken *late reactie.
Heb de oordopjes idd bij de media markt kunnen vinden, witte met van die gekleurde kapjes wat je er op kan doen Haha!

Unseen

Het leed dat douane heet... Ipod ge-delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:00

Hallo!

Tja, denk je leuk op vakantie te gaan naar Australie, een reisje van ongeveer 24 uur. Niet te overleven zonder trouwe Ipod met al je 650 liedjes en 19 uur aan film Nagelbijten / Gniffelen
Totdat je in het eerste vliegtuig zit, net bent opgestegen en er dan achter komt dat alles van je Ipod verdwenen is....

Alles totaal wit, dan schrik je hoor, neem dat maar van mij aan Nagelbijten / Gniffelen
Zou het door de douane komen? De radio-actieve straling? Camera en videocamera waren nog intact, maar dit gaat op bandjes/kaartjes. Mijn Ipod zat in mijn rugzak toen hij vrolijk door het tunneltje ging en die meneer op dat stoeltje zo mijn hele tas-inhoud kon begluren.

Op zich is het geen ramp, al mijn dingen stonden gewoon op iTunes toen ik thuis kwam. Dus ik probeer hem opnieuw te laden, en helaas, hij laadt maar de helft op mijn Ipod terug.
Films en series staan er gelukkig weer op, maar hij heeft maar 338 liedjes terug gezet. Op iTunes staan er voor heel veel liedjes een uitroeptekentje. Dat heeft er altijd gestaan, en voor mijn reis kon hij ze er allemaal opzetten. Maar nu pakt hij ze gewoon niet.

Wie kan mij helpen? Hoe zet ik mijn trouwe zangers nu alsnog op mijn nog trouwere Ipod ?

Alvast bedankt!

patsur

Re: Het leed dat douane heet... Ipod ge-delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:02

Ehm, misschien even bellen met de helpdesk van Apple? Beetje vreemd dat in 1x alles gedelete is van je iPod als hij door de douane is gegaan.. Misschien kunnen ze je ook hlpn met iTunes.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:02

Misschien even contact opnemen met Apple? Watn volgens mij moeten ze daar gewoon tegen kunnen.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:03

Ja, ik heb mijn ipod al meerdere malen door de xray gehad, maar nooit zulke problemen ermee gehad. Zou even contact opnemen met apple Lachen

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:05

Vreemd van die uitroeptekentjes. Dat zou dus moeten betekenen dat je die liedjes niet meer op de computer hebt staan (het orginele bestand)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:11

Staat er niks over in de handleiding ofzo?
(over dat hij alles gewist heeft, misschien dat je daar risico op hebt in bepaalde omstandigheden?)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:16

Myrtje_ schreef:
Vreemd van die uitroeptekentjes. Dat zou dus moeten betekenen dat je die liedjes niet meer op de computer hebt staan (het orginele bestand)

Dat staat er inderdaad bij, dat hij het originele bestand niet meer kan vinden. Maar ze staan nog steeds op de zelfde plek op mijn computer als waar ze altijd hebben gestaan Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat ik inderdaad binnekort contact op ga nemen met Apple. Nagelbijten / Gniffelen

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:19

Kan je die nummers nog wel afspelen in dat programma van Ipod? Als het goed is moet dat wel kunnen.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:24

Nope
Dat kan ook niet meer.
Als ik het liedje in iTunes aanklik, geeft hij de mededeling:

The song "bladiebla" could not be used because the original file could not be found. Would you like to locate it?

Moet ik het dan op laten zoeken?
Of is het een idee om al die nummers met uitroepteken opnieuw te laden in iTunes?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:27

Volgens mij zet hij ze er dan niet meer op omdat de nummers niet meer op je pc staan. Heb je bijvoorbeeld je pc opgeruimd voor je wegging dat er nummers gewist zijn?
Kijk eens of je bijvoorbeeld een nummer die hij nu niet meer pakt er weer op kan zetten via een cd. Of heb je alles gedownload?

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:28

_Florien_ schreef:
Myrtje_ schreef:

Dat staat er inderdaad bij, dat hij het originele bestand niet meer kan vinden. Maar ze staan nog steeds op de zelfde plek op mijn computer als waar ze altijd hebben gestaan Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat ik inderdaad binnekort contact op ga nemen met Apple. Nagelbijten / Gniffelen

Ik bedoel dan dat het programma waarmee je download de liedjes niet meer in zn bestand heeft staan.
Met welk programma download je?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:29

De nummers staan wel op mijn pc Ja Ik luister mijn muziek namelijk via de map Mijn Muziek, waar ik alles in heb staan, en dan speelt hij ze af met Media Player.
Ik heb alle liedjes gedownload Nagelbijten / Gniffelen

Ik download via Limewire, maar daar sla ik de liedjes niet op. Ik knip ze naar de map Mijn Muziek en verwijder alles wat er in Limewire staat.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:47

Speelt ie je liedjes wel gewoon af bij media player?
Zit eraan te denken of het er niet aan ligt dat je de liedjes niet opslaat bij Limewire, maar je doet het wel vaker, dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn...

Wel vreemd hoor, gebruik zelf ook Limewire en iTunes, dr is bij mij niks mis. Tocj maar even contact opnemen met Apple Knipoog

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:48

Ik weet niet of het al besproken is, maar zijn er ervaringen met de look-a-like? Lachen

[edit] laat maar. Ik ga toch voor een 'echte'. Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 15:06

Ik zou even de titel aanpassen want dit is echt GEEN douna probleem hoor maar meer Ipod of gebruikers probleem.

Als ik zie wat ik de afgelopen maanden gevolgen heb en ook is mijn ipod door de tunnel gegaan en geen probleem. Ik weet dat mijn Ipod ook in het begin wat problemen gaf nu na de laatste update is dat compleet verholpen.

Contact opnemen met Apple is echt een ramp je kan beter naar de winkel gaan service daarmoet je betalen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:47

Eey. Mijn Creative Zen V is naar bol.com teruggestuurd, heb geld terug gekregen. zal ik hem opnieuw bestellen? Op de factuur stond dat het een misdruk was.

Maar even vraagje; kan je met dat ding nou wél of niet muziek erop zetten zonder cd-rom? (die installeert nl. niet op onze XP?)
Ik wil dat gewoon zo kunnen doen:
Deze Computer -> F schijf oid. Net als dat je met normale mp3spelers doet Knipoog

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:13

Hallo meld me ook maar even in dit topic.

Ben sinds kort in het bezit van een ipod nano en nog e.e.a. aan het uitvissen.

Kan ik de nummers die op mijn ipod staan ook saven als ik ergens anders op een pc muziek wil toevoegen, dat hij de nummers niet verwijderd die er al op staan?

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:15

Ik heb nu ook net de Ipod Nano gekocht. Maar kan je alleen via de computer opladen?? Verward

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:36

Nancy_ schreef:
Ik heb nu ook net de Ipod Nano gekocht. Maar kan je alleen via de computer opladen?? Verward

Ja of je moet er een aparte oplader bijkopen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:42

Nu heb ik het hele topic doorgelezen maar ik kon het nergens vinden...

Ik zette gisteren mijn iPod nano aan.
Ik drukte op een liedje en er kwam gelijk een zwart scherm met die apple erop, je weet wel als hij vastloopt en je hem weer aanzet komt dat ook te staan.
Maar dat doet hij nu iedere keer bij dat liedje en het liedje wat daarvoor staat, wordt er echt helemaal gek van, de liedjes doen het nog wel gewoon op iTunes...
Iemand een idee?

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:58

Hmm.. ik krijg dat appeltje alleen maar als ik hem na 2 dagen niet meer heb aangezet (dwz, batterij is op).
Is je nano wel opgeladen?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:18

ja hij is helemaal opgeladen ik snap er niks van hij deed het zo maar ineens. Het is alleen bij 2 liedjes, het eerste liedje speelt hij een paar seconden, en dan stopt hij ermee en komt dat zwarte scherm met die apple, en het liedje wat erna komt speelt hij al helemaal niet af, dan gaat hij gelijk op dat scherm... Scheve mond

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:22

Ohh.. vreemd zeg. Zou er even mee naar de aankoop winkel gaan en vragen of die je kunnen helpen..