Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:veneri schreef:Moeten de bovenstaande apparaten aangesloten worden op het wateraanvoer/afvoer?of werkt het met een losse tank op het apparaat zelf?
Er zitten 2 tankjes in mijn Dreame l10S ultra, 1 voor schoon water, en de andere daar doet hij het vieze water in. Hij leegt ook automatisch de stofbak.
boeflover schreef:Hoe vaak gaan jullie nog met een gewone stofzuiger of dweil achterop? Lees hier hele goede ervaringen over de Dreame en nu met bf klinkt het wel heel interessant, maar ben nog wel benieuwd of je dan echt niet meer hoeft te stofzuigen en dweilen? Natuurlijk nog wel de bank en stoelen enz
. Maar zo ik het nu zie, hoef ik enkel achter de deuren en in lastige hoekjes waar hij niet past wat te doen. Maar goed mn dochter gooide per ongeluk een pak waspoeder én hamstervoer om.... en dat leek me te ingewikkeld voor Truus
. En verder moet ik de trap nog zelf doen. meniekske schreef:Ik heb de afgelopen jaren een Roomba gehad, dat was alleen een stofzuiger, en moest ik zelf het opvangbakje legen. Maar de Roomba zei op den duur wel heel snel dat zijn opvangbakje vol zat, maar dat was dan helemaal niet zo. Bij de Roomba deed ik eerst zelf nog snel met een bezem aanvegen en daarna ging de roomba rond.
Nu heb ik sinds gistermiddag de Dreame en deze leegt zelf zijn opvangbakje en dweilt dus ook, en doet eigenlijk alles zelf, alleen moet ik de vuilwater tank leeg gooien. Om de Dreame te testen heb ik vanmorgen dus helemaal niks gedaan, en bij thuis komst was alles netjes schoon.
Hij kan bij mij ook onder de bank en onder de kasten.
Tot nu toe ben ik wel heel erg tevreden over de Dreame.
Ik kan er op dit moment nog niet helemaal uit komen hoe of ik kan instaleren dat hij wel dagelijks stofzuigt en dat ie bijv maar 2 dagen ook dweilt. Nu heb ik het zo ingesteld dat ie 5 dagen zelf start en dat ie 2 dagen een soort van vrij is, maar dat ik um dan aan kan zetten wanneer het mij uit komt.
Diddykong schreef:Die van mij leegt ook automatisch, dat is de l10s ultra gen 2. Ik ben heeeeel erg tevreden. Wat een genot. Ik ga hem zo boven zetten en daar voor het eerst gebruiken. En even op de trap blijven staan want ben als de dood dat ie naar beneden valt en zich bezeerd