horsii schreef:Xloki, echt joh.
Had ik toch niet verwacht.
Ja ik ben echt serieus, aankoopmakelaar zei al zo'n arrogante hork is dalijk als eerste zijn bedrijf kwijt als de markt keldert.
Nou ik hoop het, ze denken letterlijk dat ze alles kunnen maken.
Nou inderdaad. Ik snap dat ook niet. Had gisteren dus 3 makelaars. En wat een verschil in benadering
Je wil toch ook gewoon een reputatie opbouwen? Overigens kreeg ik vandaag een mailtje van de meest afstandelijke makelaar (die zei dat alles met een likje verf wel op te lossen was. Ja vast) dat ze de vraagprijs van het huis ook maar 10.000 euro naar beneden hadden gedaan. Dus .1 het kan nog
.2 de tactiek van de makelaar werkte toch niet echt. .3 Het was ook gewoon niet zo'n leuk huis..
@stitchlover. Dat is ook zo. Hier hetzelfde hoor. Bevriend stel dat in in 2016 een appartementje voor 130.000 ofzo gekocht en zit er nu ook royaal bij. Terwijl mijn vriend en ik (denk ik) meer verdienen en niet eens meer aan een huis kunnen komen
Nu gun ik het ze wel hoor... Maarja, denk dat iedere starter nu had gewild dat ze eerder waren ingestapt.
Overigens kwam ik net mijn eigen auto inclusief kenteken tegen op een funda advertentie
Dat was dan wel weer grappig.
Citaat:
Als vorig jaar een vergelijkbare woning voor 290 is weggegaan verwacht ik dat het ook voor meer dan 300 gaat, een bod van 330 is het minste wat ik persoonlijk zou bieden.
330
Je zal misschien gelijk hebben maar 45.000 euro boven de vraagprijs. Als dat er op geboden wordt.... Dan kijken we nog even verder