Hij heeft verder niks te klagen gelukkig. En ik mag niet meer mee helpen schoffelen, want overal staan bollen, dat is ook wel fijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vorig jaar stond hij midden in bloei toen het ineens hard ging vriezen laat in het voorjaar, toen hebben we bijna geen vruchten erop gehad. Hopelijk dit jaar geen herhaling daarvan.
Zijn hier nog veel te veel projecten
Hij is anderhalve dag bezig geweest, ik zou er zeker 2 weken over gedaan hebben...
Die trip heb ik denk ik zo'n 5 kilo zaad mee naar huis genomen, maar niks gezaaid
Hier hebben ze helaas niks gedaan.
Ik heb een hoop druiven geoogst en die zitten nog steeds in de vriezer om wijn er van te maken
Verder helemaal niks aan de moestuin gedaan. Maar nu heb ik er echt weer zin in! 
8nnemiek schreef:Hier doen we ze even voorzaaien, omdat ze pas na ijsheiligen naar buiten kunnen. Geen idee hoe dat in Frankrijk zit, is daar ook een datum die men aanhoudt waarna de kans op vorst minimaal is?
8nnemiek schreef:Hier doen we ze even voorzaaien, omdat ze pas na ijsheiligen naar buiten kunnen. Geen idee hoe dat in Frankrijk zit, is daar ook een datum die men aanhoudt waarna de kans op vorst minimaal is?