Ik ga ook kijken voor die raamdoeken, katten maken de ramen echt vies hier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:Haha hier ook…
Hebben we hier al goede badkamer tips geruild? Vooral wanden en voegen….
En kalk…
PSvanLot schreef:De schimmel zit idd achter de kit, maar dat betekend dus dat er een opening is. Als je daar chloor op doet zal het vast weg trekken.
Ik heb nu de badkamer schoon. Met groene zeep.
meisje_ schreef:PSvanLot schreef:De schimmel zit idd achter de kit, maar dat betekend dus dat er een opening is. Als je daar chloor op doet zal het vast weg trekken.
Ik heb nu de badkamer schoon. Met groene zeep.
Bij de action heb je daar ideaal spul voor!
Stinkt als n malle en goed luchten maar werkt super. Ga kijken voor n foto ervan
[ [url=m/2clyz2.png]Afbeelding[/url] ]
.
fjordjes schreef:Oké misschien heeft het niks met het huishouden te maken maar misschien weet iemand de tip. Op het dak van mijn auto zit zwarte aanslag, waarschijnlijk bladluizen poep met zand ofzo. Krijg je dit met gele dasty eraf of heeft iemand anders een tip? Door de wasstraat halen werkt (beetje) niet evenals met de hogedruk erop.
PSvanLot schreef:Ik zag dat er nogal wat eisen zitten aan het wassen van de doeken. Niet te heet, geen vloeibaar wasmiddel, geen pods, geen wasverzachter, niet in de droger.
Ik moet er ander wasmiddel voor kopen haha.
Heb enkel vloeibaar.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Ik zag dat er nogal wat eisen zitten aan het wassen van de doeken. Niet te heet, geen vloeibaar wasmiddel, geen pods, geen wasverzachter, niet in de droger.
Ik moet er ander wasmiddel voor kopen haha.
Heb enkel vloeibaar.
Maximaal 60 graden, maar beter 40 en geen wasverzachter gebruiken, lees ik.
En wat grandioos veel spelfouten op die website.
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:
Maximaal 60 graden, maar beter 40 en geen wasverzachter gebruiken, lees ik.
En wat grandioos veel spelfouten op die website.
Nee hoor, bij Izi op de site staan veel meer eisen.
[ [url=m/hzlOsQ.png]Afbeelding[/url] ]