Morrie schreef:[ [url=m/X486QB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Landrover Defender tot nu toe
Mijn handen jeuken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en daarom koopt hij er maar 3, 1 om op te bouwen en 2 om te "bewaren". Maargoed alles beter dan z'n geld op brassen aan alcohol en drugs
achja ieder z'n hobby. De d11 lijkt me ook wel heel vet om te bouwen. Hij heeft laatst de liebherr gebouwd toen ik geveld was door corona en hij verplicht in quarantaine moest.
Wat een gefriemel. Maar wel leuk. Heb best wat blokjes over, maar heb een onderdeel nu in een andere kleur dan bedoeld. Kwam er van een kleur te kort en van de andere enorm over, dan maar wit ipv lichtgrijs

dat zal een heel fikse klus zijn 
En de vouwen zitten uiteraard niet bij de bouwtekening per laag. Was even goed tellen voor de basis. Ik zat natuurlijk halfweg verkeerd, alles er weer uit.

Het is wat gepruts maar het neemt flink minder ruimte in als het afgebouwd is.
En de prijs is ook een heel stuk fijner. Ik kan dadelijk flink lang vooruit. Deze heeft 2500 blokjes flink meer dan de towerbridge.
Nielojram schreef:Heeft lego ook de Antonov 225 in zijn bestand?
Maak even gebruik van jullie online-lego-zoek-skills
zal eens kijken of er een set nummer ergens staat.

Nog een konijntje , de creator set met onder andere de uil en het egeltje en nog een goedkopere versie van de Speed Champions. En nog een minifigure voor de leuk.
xoranlover schreef:Mag ik vragen waar je ben geweest? Ziet er zo leuk uit. Dat pooh huis
.
wel voor 100 aangeslagen ipv 70 heel stom niet eens opgelet...Morrie schreef:De status van de Landrover:
[ [url=m/7KN9uD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft er van de week een middag aan zitten prutsen. Hij had hem open en bloot in de kamers laten staan er de poes had ermee lopen rommelen. Ik had nog gezegd dat ie het in de kast moest zetten.