Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 14:01

LOL... kan me er wel iets bij indenken ja :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 14:07

Voor de mensen wie ik een pb mag sturen heel erg bedankt. Als ik zometeen thuis ben komt het berichtje jullie kant op! :o

Het lijkt mij dat je niet perce foto's MOET uploaden hier als je dat (nog) niet wil?

Maar zodra ik het openbaar wil delen zal ik de foto hier plaatsen. :j

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 14:22

Joh neem het met een korrel zout. Er staan lachende smileys bij.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 14:44

Martine schreef:
Joh neem het met een korrel zout. Er staan lachende smileys bij.

Til er ook niet zwaar aan hoor! :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 15:37

Gelukkig :) ... we worden er alleen zo nieuwsgierig van :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 19:07

Dat snap ik heel goed, zou ik namelijk ook hebben! :+ Maar het zal vast reuze meevallen dan hoe ik mij het allemaal aan praat en het allemaal perfect moet zijn haha. Ik zal binnenkort als ik het een beetje aan heb gekleed aan iedereen laten zien. ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 23:39

Maaikevdk schreef:
Ik lees al een tijdje stil mee om inspiratie op te doen, maar ben nu ook benieuwd of jullie mij misschien kunnen helpen. Over een paar weken ga ik verhuizen naar een studio en ik twijfel over de indeling. Mijn voorkeur gaat naar een redelijk afgesloten slaapgedeelte en een eet- en zithoek. Ik heb hier al wat ideeën over, maar ben benieuwd hoe jullie dit zouden doen.

Linksonder op de plattegrond zit het keukenblok en rechtsonder de badkamer. Bovenaan zit een groot raam dat doorloopt tot aan de vloer. Ik heb een bed van 200x140cm en verder nog geen grote meubels, dus bij de aanschaf van een bank en eettafel kan ik rekening houden met bepaalde afmetingen.

[ [url=m/R8NZa7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een vriendin van mij heeft een studio in dezelfde opstelling. Zij heeft haar bed met het hoofdeinde tegen de korte kant van de badkamer muur staan en heeft dan van hout een roomdevider gemaakt die op wieltjes staat en met een scharnier ook aan die badkamer muur staat. Dan kan ze m opzij schuiven als ze haar bed wil verschonen of daar stofzuigen. Als je wil kan ik een foto opvragen?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:23

Ik zit met een dilemma.. sinds afgelopen week is onze aanbouw voor een grotere keuken afgerond. Hier kunnen we nu ook de eettafel in kwijt. Helaas kan hier nog niet de vloer in ivm de cement afdekvloer. En over een aantal weken beginnen we met de woonkamer waar de oude vloer ook uit moet en we daar dan de vloer wilde doorleggen. Deze ondervloer is nog van hout en te slecht en hier gaan we ook beton in storten. Nu hebben we dus vorige week een tijdelijk zeiltje opgehaald bij de Carpet Right. We krijgen er uiteindelijk pvc. Nu vind ik dus dit motiefje zo leuk, dat ik begin te twijfelen!!! Echter is de offerte al getekend voor de vloer....

Afbeelding

Afbeelding

De groene muur moet nog verder gesausd worden, maar het stucwerk onder in de hoek is nog nat. Er komt nog een andere tafel in en gordijnen enzo. Maar voor nu kunnen we er alvast heerlijk genieten!

Zijn er meer mensen met een zwart witte vloer? En is dit er ook in pvc? Dan kunnen we misschien nog iets doen met degene waar we de vloer hebben gekocht. Wat vinden jullie ervan?

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:50

Het ziet er leuk uit maar misschien ben je het over een week wel beu?
Wel een lekkere ruimte zo.
Laatst bijgewerkt door karijn op 20-03-21 09:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:51

Ik zou liever gewoon de andere vloer er in leggen.. Dit kijkt even leuk, maar ik zou het na een paar weken beu zijn. Veel te druk.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:59

Op zich wel leuk om zo te zien, maar ik zou het niet in mn eigen huis willen. Welke vloer hebben jullie besteld? Als Carpetright jullie vloer komt leggen, ga er dan bovenop staan dat alles volgens afspraak verloopt. Tip vanuit mijn ervaring ;)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 10:36

Dat is een flink oppervlak om 'even' iets op de vloer te leggen :D
Overigens vind ik het wel leuk, maar ik zou een bestaand/overeengekomen kontrakt er niet voor geen open breken.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:03

DubbelFun schreef:
Dat is een flink oppervlak om 'even' iets op de vloer te leggen :D
Overigens vind ik het wel leuk, maar ik zou een bestaand/overeengekomen kontrakt er niet voor geen open breken.

Het was een restpartijtje, hebben we voor 100 euro op de kop kunnen tikken ;) voor dat geld staat het toch niet verkeerd :D En de nieuwe vloer komt er waarschijnlijk pas in juni in, dus wil wel iets fatsoenlijks er tijdelijk in hebben. Ook omdat we nog wel even in de verbouwing zitten, wil ik het wel makkelijk schoon kunnen houden.

Noviceh, Nee de pvc vloer komt bij een kleine leverancier hier uit de buurt vandaan. Geen carpetright ;)

Misschien hebben jullie ook wel gelijk. Uiteindelijk is het misschien wel te druk.

Dit wordt overigens de nieuwe vloer.
Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:07

Zwart wit is leuk, maar wel heel bepalend. En heel eerlijk vind ik het ook alleen écht mooi als het tegels zijn en dan ook nog alleen maar met bepaalde soorten tegel.
Ik zou dus zeker gewoon bij je originele plan blijven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:07

Oeh die vloer is super mooi, op de laatste foto! Voor mij zou de keus al gemaakt zijn <3

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:08

De nieuwe vloer is heel mooi, daar kan geen zeil tegenop qua uitstraling en duurzaamheid :)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:10

DubbelFun schreef:
De nieuwe vloer is heel mooi, daar kan geen zeil tegenop qua uitstraling en duurzaamheid :)

Ik was ook niet van plan om dit zeil te laten liggen, dat hebben we er zelf wat creatief in gelegd :+ Maar vond het idee van zwart wit toch best leuk. Dus dan zouden we moeten kijken wat daarin de mogelijkheden zijn. Maar ik denk dat we het toch maar gewoon bij het oude plan houden. :+

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 11:50

Ik heb in het stookhok zwartwit zeil liggen. :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 13:24

Ik zou persoonlijk voor de vloer op de laatste foto gaan. Een stuk rustiger en gezelliger imo. En anders misschien alleen in de keuken het zwart-witte? (Als zoiets mogelijk is). :)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 15:26

Ik zou ook inderdaad voor die andere vloer gaan.
Hoe groot is jullie aanbouw? Ziet er heerlijk ruim uit.

Wij krijgen dalijk een beetje dezelfde combi met keuken en vloer.

Maak je een foto als het af is?
Ik vind de kleur op de muur ook wel erg mooi!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:32

Die nieuwe vloer ziet er een stuk sjieker uit dan dat geblokte Naath86 :j Heel mooi en heel belangrijk, tijdloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 12:17

Je kunt altijd nog iets zwartwits kunstwerkje op de kop tikken :)) Hele mooie warme kleur, die vloer die erin komt!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 13:12

Prachtige vloer die houten, zeker in combinatie met de rest <3

Mijn nieuwe banken zijn net geleverd, beetje standaard kleurencombinatie maar vind het echt prachtig <3

Afbeelding

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 13:34

Ik heb dezelfde bank... zit heerlijk :D . Leuke fotocollage aan de muur.

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 14:28

Ik lees hier al een tijdje mee, en heb afgelopen woensdag de sleutel van mijn nieuwe huisje gekregen.
Ik heb mijn meubels al besteld. En ik weet al dat ik 1 muur graag donkergroen wil verven.
Ik kom er alleen niet uit welke kleur vloer(laminaat) ik het beste kan nemen. Mijn voorkeur gaat uit naar donkergrijs/zwart, echter het is een vrij donker huis. Dus kan is dat het dan te donker wordt allemaal. Iemand tips?

Dit is de woonkamer met de inrichting van de vorige bewoners;

Afbeelding

Afbeelding