superpony schreef:Nou zeg..........Dat is het idee van paarden aan huis. Je gaat met ze samenwonen. Ik snap hem hoor.
Mijn man heeft en vaag vermoeden of zeg maar grote angst dat ik dat ga toelaten, hahahaha Ik heb gezegd dat de bank en tv in stal moeten
Heerlijk paard heb je. Hij vindt het helemaal leuk zo samenwonen.
Haha inderdaad, paarden áán huis..? niks daarvan.. IN huis

Oké... ga er maar weer goed voor zitten, komt weer een update!

We hebben weer heerlijke ritjes gemaakt samen

Zo fijn dat ik er eigenlijk niet vanaf wil

Lekker met Flitsie op bed gechilld..

Die zo graag naar buiten wil, maar eigenlijk ook doodsbang is

Nou is 't hem vorige week toch gelukt om te ontspannen. We hadden het raam boven even open staan, en vergeten de hor naar beneden te doen, dus toen zag ik ineens Flits over de daken van de stallen lopen

Brego z'n mandje moest ff luchten, maar was hij het niet mee eens

N.a.v. reacties hier in het topic ben ik op zoek gegaan naar het crossbos hier in de buurt, net over de grens.. en daar heb ik me toch leuke dingen gevonden!!

En ook de hindernissen natuurlijk

Brego denkt er anders over

Dappere dodo

We hebben een begin gemaakt aan het afzetten de bak!

Woensdag heeft vriendlief een muur gesloopt

Volgens mij gaat 't wel goed, maar kon niet zoveel zien

Hoop herrie en gedoe, maar Flits is maar al te benieuwd naar wat er achter dat kleedje allemaal gebeurd

En toen was daar ineens een gat

Puin naar beneden gooien

En alles schoongemaakt..

Vraag me toch af hoe je zoiets weer mooi netjes krijgt!

En misschien was een zeil over het bed toch niet helemaal genoeg om al het stof weg te houden

Ik heb me ook lekker met plantjes bezig gehouden

En ik had de berkzaailingetjes gered die in de bak stonden

Terwijl vriendje aan het licht in de ministal is begonnen, onder toeziend oog van de beestjes

Ben ik lekker weer 's in een boek gedoken, láng geleden dat ik daar de tijd voor heb genomen!

Later nog even samen uitgerust, met een hapje en een drankje erbij

Maar: het licht doet het!!

We zijn erachter dat die rare stenen dingen toch wel handig zijn om het hooi in te voeren

's Avonds nog getracht de Robinia (Acacia) bomen uit de bak te trekken, maar dat ging niet zomaar.. en toen ik de volgende dag in het licht ging kijken, snapte ik waarom.. jeetje wat hebben die een ondergronds netwerk aan wortels!!

Met een beetje danootje power uiteindelijk toch gelukt om alles los en eruit te krijgen!

Ben aan het sprokkelen geweest in het bosje naast ons huis

Leuk om te zien dat de kleintjes gebruik maken van hun stalletje, ook met de warmte

Want wat was het weer WARM!!!

Nog een wesp gevangen met Brego... blijken er 2 beginnende nesten te zitten in de garage!

Dit is toch wel heerlijk wakker worden hoor

Donderdag, behangdag.. dachten we... maar dat liep even anders, zoals jullie hebben kunnen lezen...

Na veelvuldig contact met de leverancier van het behang is een hoop duidelijk geworden, niet zo handig van beide kanten

Dus toen maar de vloerbedekking op de slaapkamer eruit getrokken, aangezien ze vrijdag nieuwe kwamen leggen..

En de plintjes van de muren eraf..

Brego betrapt op uit de vuilniszakken eten in de garage.... stoute hond... hij weet 't zelluf ook, beetje jammer dat ie zich er niets van aantrekt

Tis ook niet dat ie geen lekkere dingen van ons krijgt

Arme puppy...
Vrijdag dus de vloerbedekking gelegd, héérlijk!! Nog nooit zulke zachte vloerbedekking gevoeld. Ook weer een flinke investering, maar elke cent waard

Nog zo'n arm diertje... Kaatje

Dit vindt ze er van

En wat is die Brego toch ook altijd lekker aan het spelen

Hij vond mijn blaf maar wat raar