Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tyleysmiley schreef:He gatver, das inderdaad reden om flink te janken.. Wij hadden in een ander huis ook van die drama vloeren, en zodra je over de drempel stapte en naar de andere kant van de kamer liep, voelde je het afglijden. Wij hebben de bestaande (laminaat) vloer eruit gehaald en alles gelijk laten trekken dmv een laagje beton.. Even wat extra werk, maar een perfecte rechte vloer
tyleysmiley schreef:Ja daar dacht ik ook al aan, als je een beperkte hoogte hebt en het verschil in vloer is wel erg groot, zou je het inderdaad misschien ook op kunnen vullen, kun je niet van die isolatiefolie of iets gebruiken, wat je normaal onder een laminaatvloer legt? Dat zal me een rotkarwei zijn denk ik, om dan alles zo precies uit te meten...
JLLN_ schreef:Ziet er al mooi uit allemaal! Hoe zit het met de raamaankleding? Of heb ik daar overheen gelezen?
Maflinger_S schreef:Balen van de vloer. Ik zou nu nog goed investeren in die vloer zodat ie de komende jaren netjes ligt en ook netjes blijft liggen. Zou zonde zijn als je je vloer stuk loopt omdat ie niet goed vast ligt.
zonnebloem18 schreef:Mooi hoor en die kast lijkt wel gemaakt voor dat stuk muur. Waar komt die vandaan?
Wopkebrok schreef:heel mooi geworden!
Wij hebben ook 2 (gedeeltelijk) steigerhouten wanden en een steigerhouten kastdeur in de woonkamer gecombineerd met een betonlook grijze pvc vloer en dat geeft dezelfde uitstraling
Wopkebrok schreef:[ [url=m/IWnmO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0xcD0j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cRCNuH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6wzYBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maflinger_S schreef:Nou, met die meuk begint het er toch vrij aardig uit te zien.
MarliesR schreef:Gaaf hoor! Zo met de spullen erin ziet het er gelijk weer heel anders uit. Tof dat het zo steeds meer vorm begint te krijgen!
missfalki schreef:Balen van de vloer hopelijk vind je de goede oplossing....
Ziet er goed uit met de meubels erin.
En ik had het idee dat de kamer aan de ene kant zat en het keukenblok aan de andere kant,
hebben jullie nu ineens een stuk meer huis![]()
Groet Karin.