Die van jou ook Ghostattack, heeft wel even geduurd zeg! Ben je blij dat ‘ie er is of mis je de Peugeot al?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb net dankzij een stom klein ongeluk mijn Groene Monster weg moeten doen. Hij is van 2000 en ik heb er 11 jaar probleemloos in gereden. Ik ga hem echt missen, hij was zo vrolijk en lekker lelijk. Als ik zei 'het is de groene auto, loop er maar vast naartoe' en mensen zeiden: 'ja maar wat voor groen' en ze liepen erheen begonnen ze toch altijd te lachen en zeiden ze 'ooooh,de GROENE.'

wat een beauty!
maar ik vind het leuk om mooie auto’s te fotograferen onder mooie omstandigheden, zoals bijv heide met zonsondergang ofzo. Heb al veel te lang niet echt meer gefotografeerd helaas... 
wil gewoon een auto fotomeeting houden hahaha lifaya schreef:Oh nee die Civic had ik graag gewild maar dat geld heb ik niet haha. Stond een mooie witte van het nieuwste model bij mijn Honda dealer haha. Vind het zulke vette auto’s. Mis mijn Civic nog steeds soms hoor haha
Hij rijdt zalig namelijk, en misschien laten we hem ook wel chippen, als de rijprestaties toch iets tegenvallen (al is dat momenteel absoluut niet het geval)