Wij zijn al jaren aan het rondspeuren op Funda. Wat een verschillen in huizenprijzen zeg..

Onze planning is over een half jaar tot een jaar serieus te gaan zoeken, in de omgeving Utrechtse heuvelrug, dus Rhenen, Elst etc. Maar die prijzen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Suzanne__ schreef:SusanH schreef:Nou ja, je kan hier ook prima wonen in een normale woonwijk hoorniks mis mee.
Dit dusje zit goedkoper waar je nu zit upendo
Daarom wil ik graag een los stukje grond, dat lijkt haalbaarder hier dan een huis met grond
Kaitlyn schreef:ik wil dan ook gewoon in het dorp blijven wonen en de paarden op dat stukje grond__Suzanne__ schreef:Daarom wil ik graag een los stukje grond, dat lijkt haalbaarder hier dan een huis met grond
Grond is wel haalbaar, maar het meeste is helaas met agrarische bestemming en daar mag je dus geen woonhuis op bouwen. Kavels met bijv een halve of een hectare grond waar je ook op mag bouwen zijn hartstikke duur.
SusanH schreef:Nou idd. Ik dacht ga eens kijken wat het kost. Hier betaal je ook zo 3 a 4 ton voor een beetje bouwkavel. Moet je je huis nog bouwen
Wendy schreef:Voor iets meer koop je hier dit Huis in Neede gevonden via #funda http://www.funda.nl/49360966