Er staan nu een bodembedekkende geranium, een bonte salie en een gewone tijm bij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

grrr. Moet daar dus hulp voor vragen. Duimen dat iemand vanmiddag kan anders wordt het dit weekend mogelijk pas of later zelfs
zo heb ik vandaag 4 dozen van 20 kilo aan kunstmest keurig van mijn auto naar de stal laten slepen door een vreemde vent
Alleen fysiek kneus en co
20 kilo kan ik zelf nog wel aan.
zo hapje eten samen en dan gaat hij weer richting huis en pitten voor vannacht.
voor twee bakken, was 110 kilo die twee bakken
gewoon zonde van het geld dit.
niet voor niets dat echt overal illegaal gedumpt wordt nu. Inclusief restafval huishoudelijk. Dat we zelf moeten wegbrengen voor een idioot bedrag per keer klep openen. We zijn echt verreweg de duurste voor afval van de grote regio/provincie. En elders wegbrengen kan niet meer ivm het pasjes systeem.

en alle bakken gelkorrels om water vast te houden. Gebruik ik overal en scheelt water geven
.
en ik kan gewoon genieten en bijhouden dadelijk. En eens zien wat ik met de zooi naast het huis ga doen. Daar kan ik daarna wat potten kwijt nog of een extra zitje maken. Is volledig bestraat op moestuin stukje na
pff al dat keiharde werken bijna ten einde. Daarna binnen aan de gang
vanmorgen vroeg een verrassing aan de deur. Mijn heg is nu al aan de buitenkant mooi strak langs de stoep en alle stoepbegroeiing is weg.
zonder een cent kosten
omdat ik zolang ik hier woon delen van stoep en achter van gemeente bijhoud wat zij niet doen/deden. Omdat ik erop aangesproken werd steeds.
wilde dat van de week gaan doen. Was hard nodig.
) wordt zo teruggebeld voor planning van de container. Vrijdag laat in middag of Zaterdag zou mooi zijn al. Kan ik alvast meer snoeiafval produceren en erin doen.

knap hoor!
mijn volle papiercontainer is niet geleegd, alweer overgeslagen en hij is nu echt vol. Twee keer niet geleegd nu. Bied hem aan zoals altijd maar ze doen er niks mee. Morgen voor bellen. Alleen nu is een mooi lege hoek vol met kliko en mega dozen.
en heb komende dagen geen tijd weg te brengen en in de verzamelcontainer passen ze ook niet. Kl ote zooi.
bus dwars over de weg gezet alarmlichten aan en samen met zijn tweeen madammeke weer terug het erf op gekregen, ze had er geen zin in. 
de medewerkers baalden dat ze verkocht waren anders waren ze meegegaan met een van hun hihi, ook vogelhuisje en insectenhotel mee. de bank is daar gebleven, had ik al geskipt. Maar goed ook. De twee houten stoelen zijn groter en zwaarder dan gedacht. Eerder zelf soort halve bankjes. Zitten lekker. Even snel neergezet omdat ik meteen weer door moest. Niet hun vaste plek dus. Kan best dat zij omgeruild worden met wat anders bij iemand anders. Moet het nog vragen hihi. Die heeft grijze wicker stoelen en bankje en tafel maar gebruikt het niet. Die houten stoelen zouden daar ook leuk staan.