Ach iedereen is weer anders, zolang je huis er niet zo uit ziet kom ik graag bij je op bezoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

laetitia schreef:Even paarden voeren of buiten zetten zal ik ook niet meteen mijn handen wassen hoor, maar na een poetsbeurt dan weer wel. Heb dan toch echt rouwranden onder mijn nagels zitten.
Ach iedereen is weer anders, zolang je huis er niet zo uit ziet kom ik graag bij je op bezoek
[ [url=m/9Eg594.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Azmay schreef:Simoonzel schreef:Nou ik heb me laten inspireren hoor. Ik heb een dweil gekocht.
Ik heb mijn vriend de opdracht gegeven te gaan stofzuigen en het gasfornuis schoon te maken, beide al 2 weken niet gebeurd.
Heb nu iig een gasfornuis met alleen vuil van gisteravond
LadyMadonna schreef:Was laatst trouwens nog op het nieuws dat we te schoon zijn, te vaak onze handen wassen (of van die anti bacteriële gel) en dat we daardoor vaker ziek zijn.
Nu moet ik ook zeggen dat ik zelden griep oid heb...
Sonja_vR schreef:Voor het eten(bereiden en opeten) je handen wassen , na een toiletbezoek
En als je vieze handen hebt natuurlijk
Lijkt me regelmatig genoeg ?
dat je dat apart zou moeten benoemen lijkt me wat ver gezocht
. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat zodra ze van tafel moeten er eerst wordt opgeruimd/een doekje erover voor er borden op tafel gaan. En nu hebben wij een tafeldoek die eerst op tafel gaat voor het eten (kan daarna buiten uitgeklopt worden). Maar dat mensen de veronderstelling dus al hebben dat je onhygienisch bezig bent. Het is verbazend. Sonja_vR schreef:Sja... kots en vuilnis ruimen= vieze handen dunkt medat je dat apart zou moeten benoemen lijkt me wat ver gezocht
![]()
Net zoiets als je hond aan de diarree is en je dat hebt opgeruimd
Lijkt me een inkoppertje dat dat wel eens onder vieze handen zou kunnen vallen
(Edit; ik kan me in ieder geval niet indenken dat je na het poep dweilen zonder handen wassen eens even lekker een vuiltje uit je oog gaat punniken ofzo )
Net zoals veel andere situaties ook gewoon vieze handen betekend
wat de een vies vind vind de ander nog schoon. 
Sonja_vR schreef:ToiletbeZoek is juist een hele bekende dat er stiekem nog heel veel mensen het niet doen ...
Sonja_vR schreef:ToiletbeZoek is juist een hele bekende dat er stiekem nog heel veel mensen het niet doen ...