Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Ik heb hier ooit een cursus gedaan over het inrichten van een landschapsvriendelijk, natuurvriendelijk erf.
safina schreef:Ik zou in de winter bijvoorbeeld graag s avonds willen kunnen trainen. Maar dan heb je licht nodig....best een dilemma.
Solleke_Noah schreef:Onze knotwilgen zijn al opgekweekt maar hebben last van uitbundige wildgroeizullen deze herfst flink teruggesnoeid worden. Met de takken dacht ik misschien een stukje van de paddock omheining te vlechten ipv houten balken te gebruiken. Of met een hele smalle takkenril
Hilary schreef:safina schreef:Ik heb hier ooit een cursus gedaan over het inrichten van een landschapsvriendelijk, natuurvriendelijk erf.
Weet je nog wat voor cursus dat was / waar die gegeven werd? Lijkt me echt super leuk om te doensafina schreef:Ik zou in de winter bijvoorbeeld graag s avonds willen kunnen trainen. Maar dan heb je licht nodig....best een dilemma.
Op onze vorige pensionstal hadden ze, noodgedwongen want de gemeente stond geen lichtmasten toe, TL verwerkt in de bakrand.Solleke_Noah schreef:Onze knotwilgen zijn al opgekweekt maar hebben last van uitbundige wildgroeizullen deze herfst flink teruggesnoeid worden. Met de takken dacht ik misschien een stukje van de paddock omheining te vlechten ipv houten balken te gebruiken. Of met een hele smalle takkenril
Je kunt de takken (of een deel ervan) ook prima aan de paarden voeren, de onze vinden het heerlijk.