Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@bridgetF: er bestaan firma's die in één dag alle frontjes vervangen, verven of aanpassen. Misschien ook iets om naar te kijken. Verder kun je heel veel zelf fröbelen aan keukendeurtjes; verven, behangen, fineren etv. Kijk eens voor voorbeelden op pinterest of google.
DubbelDun schreef:@cer: ook geen lokale handy-man kunnen vinden die het voor minder op wil knappen ??
@[naam]: ik neem aan dat dit alleen op gaat voor nieuw te plaatsen ramen ??
Overigens hebben ramen die echt goed bereikbaar open kunnen ook een veiligheidsfunktie. Denk bijv. aan brand en een raam de enige veilige vluchtmogelijkheid is.
vonneke schreef:Duurt nog wel even. Week 18/19. Hier hebben we zelf voor gekozen. Op dat moment zal alles beneden klaar zijn behalve de kozijnen/deuren.
Liquorice schreef:Wat een leuk topic! Ik heb net een huis gekocht en ook gekozen voor een Ikea keuken. Met dank aan dit topic zag ik de kortingsactie, dus daar ga ik mooi gebruik van maken, tikt toch snel aardig aan, een keuken.vonneke schreef:Duurt nog wel even. Week 18/19. Hier hebben we zelf voor gekozen. Op dat moment zal alles beneden klaar zijn behalve de kozijnen/deuren.
Mag ik vragen of jullie hem laten brengen of zelf ophalen? Omdat jullie dus niet direct meenemen. Mag je daarvoor kiezen of is dat alleen een mogelijkheid als je hem door Ikea laat brengen/zetten? Mij zou het super uitkomen als ik alles op een later tijdstip op kan halen, maar bij de Ikea keuken van mijn zus hebben we alles direct meegenomen.
Letizia schreef:Kastjes en lades zijn heel goed te doen. Wel even bij de lades opletten of het om een bovenste of onderste la gaat, maar dan is het simpel
Ben benieuwd naar het eind resultaat [naam]
Ik ben in iedergeval nog steeds erg blij met m'n keuken!