The_Cat schreef:Teruggegaan in mp, maar de lens is van betere kwaliteit, en is met een speciale laag, daarom dat je betere foto's krijgt bij minder lichtdus niet echt er op teruggegaan
Ah helder, thnx

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik heb hiervoor mijn telefoon via studentmobiel genomen met Ben abonnement maar het vervelende is dan dat je, mocht je telefoon stuk gaan, je het Niet via Ben maar studentmobiel moet regelen. Je moet dan wachten tot hij opgehaald wordt e.d. Nu heb ik hem bij Tmobile gekocht en kan dan gewoon naar de winkel.
Bagheera_206 schreef:Die Note mag van mij zo snel mogelijk uitkomen. Ze denken dat hij bij lancering 100 euro meer zal gaan kosten dan de S7 Edge dus rond de 850 euro.
Ik hoop dan dat de gewone S7 verder zal dalen in prijs. Hij zit nu ongeveer tussen de 600 en 650 euro in. Nog even een paar tientjes dalen en dan ga ik ook eindelijk de S7 scoren.De S6 zakte veel sneller in prijs na de lancering.
LiiNd_Y schreef:Er staat nu een tweedekans op voor 556 euro, heeft zichtbare krassen. Zal ik hem liever nieuw kopendie van mij heeft namelijk nog geen enkele kras en heb ik al vanaf begin april in gebruik.