Dit is nog prima te doen, ik rijd gewoon rustig. Op 1 slippertje na (verloor de achterkant over wat nat klei op een rotonde, maar had na het plekje klei meteen weer grip) nog nooit problemen gehad. Verder nog nooit problemen gehad met deze banden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dit is nog prima te doen, ik rijd gewoon rustig. Op 1 slippertje na (verloor de achterkant over wat nat klei op een rotonde, maar had na het plekje klei meteen weer grip) nog nooit problemen gehad. Verder nog nooit problemen gehad met deze banden.
Kan je niet gewoon een schroefje dan aandraaien?
Meliaforever schreef:Weet iemand of je makkelijk dit kan doen; mijn scooter remt niet helemaal optimaal, duurt even voor ik even stilsta, beetje lange remweg voor mijn gevoel.Kan je niet gewoon een schroefje dan aandraaien?
keeyzie schreef:Die is mooi Druppie! leuk kleurtje ook! Balen joh, je glijd echt enorm snel met een scooter. Heb het ook wel eens als ik gewoon met normale snelheid een bocht indraai. Hopelijk bied de expert uitkomt. Maar zo te zien is dat gelukt.
Die van mij blijft voorlopig lekker binnen staan, vind het te koud en glad voor de scooter.
Gelukkig heb ik ook nog een auto, in de zomer staat de auto binnen en rijd ik voornamelijk op mijn scooter.
en nu dus een helemaal nieuwe gekocht 
Meliaforever schreef:Bij mij was die gisteren en vandaag ook niet aan te krijgen. Gebeld met de scooter zaak. Waarschijnlijk gewoon vocht. We hebben hier van die hele fijne miezerige vieze regen gehad en dat dringt dan door. Hij zei dat ik de zoveelste was die belde. Hij heeft het gedroogd voor mij en even kijken of hij het morgen weer normaal doet.