Noujaaa zeg... Onze oplevering vindt plaats terwijl de financiering nog niet rond is. Ik bel ze dus opnieuw om te vragen hoe dit zit, aangezien het bouwbedrijf ons gewoon wil laten komen met een inspecteur. Moet ik eerst lid worden voor 18 euro om mijn vraag beantwoord te krijgen, anders kunnen ze niks voor me doen. Ben ik nou raar, of..? Ik ga natuurlijk geen lid worden om vervolgens een negatief antwoord te krijgen en alsnog niks te kunnen
Bestaat er nog een alternatief voor de VEH, behalve een aannemer die je zelf kent? Of is dit de enige optie?
Ik vind het anders vrij logisch dat als je gebruik wil maken van de diensten van een vereniging dat je daar voor betaald. Het is geen liefdadigheidsinstelling..
Ik zou zo geen alternatief weten voor de VEH. Maar je kan allicht het juridisch loket proberen? Of een makelaar? (met de vraag of oplevering plaats mag vinden terwijl de financiering niet rond is, mij lijkt dit gewoon te mogen?)
Ik weet nog niet of we gebruik willen maken van hun diensten, want als we geen inspectie hoeven (of kunnen) laten uitvoeren omdat we (nog) geen eigenaar zijn van de woning, dan hebben we niks met hun diensten te maken.
En om dat te bepalen, heb ik toch antwoord nodig op mijn vraag maar de makelaar gaat er nu achteraan voor ons, die vindt een lidmaatschap alleen voor dat antwoord ook kolder. Wij zijn toch lang niet de enigen in deze situatie, dus ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zit...
Wij nemen ook iemand mee, via bouwexpertise vergelijk.nl. Via eigen huis was het en heel duur en ze konden niet op onze datum. Wij hebben donderdag de voorschouw
Wijslander
Geplaatst: 16-08-15 21:31
nova_zodiax schreef:
Wij nemen ook iemand mee, via bouwexpertise vergelijk.nl. Via eigen huis was het en heel duur en ze konden niet op onze datum. Wij hebben donderdag de voorschouw
Goede tip, ik ga daar ook eens naar kijken! Veel plezier bij de voorschouw alvast, wij mogen de 27ste
Hier is ons huis 15 juli opgeleverd!!! 7 augustus over gehuisd. Nu nog de laatste kleine klusjes doen zoals trapleuningen schilderen,plinten zetten,rommel opruimen. Morgen gaan ze achter 70m2 kunstgras leggen en dan is het aan de buitenkant zo goed als klaar. In november gaat de gemeente nog een beukenhaag planten als erfafscheiding aan de voorkant. Moet alleen nog glasgordijnen zoeken maar weet niet wat ik wil. Overgordijnen hangen al in heel het huis. Zodra alles klaar is plaats ik hier foto's.
Wij hebben gehoord dat we 3 sept de sleutel krijgen
Truf
Geplaatst: 24-08-15 22:08
Wat een mooie vooruitgang en vooruitzichten hier!
Bij ons zijn ze gelukkig nu weer aan de gang, deze week wordt waarschijnlijk het plafond gespoten. We moeten nog wel tot oktober wachten voor het opgeleverd gaat worden, hoop dat ze binnen kort aangeven wanneer het gaat worden.
Had vandaag ook bijna meer haast gehad met de oplevering, is een windhoos op 1km afstand langs ons huis gekomen, daarbij is een halve boerderij verwoest Het eerste stukje van de video is bij ons in de weg opgenomen. http://www.nu.nl/binnenland/4112275/fli ... dhoos.html
Miriam91
Geplaatst: 25-08-15 11:31
Wow dat ziet er heftig uit! En wat sneu voor die mensen zeg, zo die boerderij weg lucifertje: leuk om te zien die tussenfoto's!
Ja het schiet nu echt op. Zijn zondag nog naar de Ikea geweest, moest wat hebben en toen liepen we tegen een super gave laminaatvloer aan. Weet iemand wat de kwaliteit daarvan is?
Miriam91
Geplaatst: 26-08-15 10:30
Mijn ouders hebben meerdere IKEA vloeren gehad en die blijven naar ons idee net zolang mooi als een andere vloer. Scheelt waarschijnlijk een hoop centen!
Helpppp!!! Iemand tips wat handig is? Zoals jullie zien zit de verwarming precies tegen de schuifpui aan, nu weet ik niet wat ik moet doen qua gordijnen ofzo Want gordijnen kan ik niet makkelijk kwijt, rolgordijnen leek mij niet handig met in en uitlopen. Misschien paneelgordijnen ?
lucifertje
Geplaatst: 26-08-15 14:47
Verwarming verplaatsen. Nee zonder gein, ik zou het niet weten. Staan wel op een lastige plek zeg!
Ja lastig he! Enige optie was vloerverwarming maar dat wil ik zelf liever niet. Een andere verwarming is helaas geen optie, heeft iets te maken met stadsverwarming. Vind het zó lelijk, deze aanpassing is ook pas later gekomen v
Wij hebben Ons laminaat al gekocht. Scherpe actie. Moet nog wel ondervloer bij en plinten. Maar voor 56m2 iets van 486 euro. Niet slecht! De kapoen zijn vandaag ook geplaatst, dus gaat snel!
Beetje zonde van die convectoren hierboven... Ik kan ook alleen maar lamellen verzinnen. Verticaal dan. Gordijnen krijg je nier niet fatsoenlijk weg. Tenzij je de roede voor de kachels plaatst en en de gordijnen dus ook voor de convector laat hangen.