Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:19

Pandameisje schreef:
de deo moet je daar niet kopen het werkt totaal niet.

Welke deo? Ze verkopen wel 20 soorten :') Alle deo's die ik tot nu toe bij de action heb gekocht werken allemaal prima.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:23

Pandameisje schreef:

Jawel hoor, gewoon Sanex of ander merkprodukt kopen. Sowieso hebben ze wel veel bekende merken, wel goed op de datum letten omdat ze natuurlijk partijen inkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:31

joyce2 schreef:
Fading schreef:
ik doe al jaren met die maatbekers, die drie in een, alles lukt prima !

Dan heb je of heel erg mazzel gehad, of ik heel erg pech. Wij hadden ook die 3 in 1 gekocht en alleen die grote maatbeker klopte. Die kleinere maatbekers hadden een afwijking van ongeveer 75a 100 ml bij de kleinste en meer 100 tot 150 ml op die tussenmaat. Op zulke kleine hoeveelheden is dat echt gigantische!

Oh, ja het is wel bijna 2 jaar geleden dat ik die daar gekocht heb!

Ariannee

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:52

Deo is daar goed hoor werkt prima!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:14

danoesje schreef:
Ik heb maar eens zo'n handdoek geprobeerd: wel eerst gewassen op 90 graden en zonder wasverzachter, met vanish. Doet het prima hoor!
Haal ook vaak de healthy-mix: noten, rozijnen, moerbeien etc. Ook goed te doen.

welk design heb je, ik een zwarte met een buda erop, en buiten de vanisch ook al gekookt en met azijn gewassen en geen was verzachter.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:18

Aaaah daar zat het m wel in zitten..heb gewoon donkergrijze neutrale...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:34

misschien een ander materiaal f zo, ik ga ze nu nog eens wassen met vanisch, misschien dat dat verschil maakt en anders gooi ik ze weg

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 05:55

Ik vond de handdoeken niet geweldig. Moest nieuwe hebben dus ik heb er wat uitgeprobeerd, zijn vrij dun. Ik zweer bij de handdoeken van de Wibra!!!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:03

Ik werk bij de action :+
Heb laatst hondenspeeltjes gekocht van 1 euro, zo'n boemerang. Mijn hond was er helemaal gek op. Jammer genoeg was ie de volgende dag al kapot, dus heb ik gelijk maar 2 nieuwe gehaald. Maar ook die hebben de volgende dag niet gehaald :') Ze is wel nog nooit zo blij met een speeltje geweest dus dan is het al minder erg om elke keer een nieuwe te kopen.

De oplader voor iPhone was ook een miskoop, had het kunnen weten van te voren. Het is geen officiële oplader dus hij deed het een paar dagen en daarna stopte die ermee omdat het dus niet een officiële is. Toen brak ook dat stukje af wat in je telefoon moest.. Heel jammer want het was een roze oplader haha :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:05

Ik kocht weleens zo'n speeltje voor mn hond (hij speelt alleen met action speeltjes) maar hij maakt ze binnen een dag kapot

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:41

Pandameisje schreef:

Ik koop altijd mijn deo bij de action. Rexona is een goed merk, en gewoon veel goedkoper bij de action.
Werkt prima!

Wat betreft de maatbekers, ook geen problemen mee, heb ze alledrie nog *D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:12

Ik lees veel over de opladers, daar heb ik zelf tot nu toe geen problemen mee gehad. Ik heb een zwarte usb oplader van de action voor in het stopcontact met 2 usb ingangen, die ik gebruik om gelijktijdig 2 apparaten op te kunnen laden. Ik gebruik hem zeker niet dagelijks, maar tot nu toe geen problemen. Heeft iemand negatieve ervaringen met deze lader, ik heb uiteraard liever dat deze lader de kliko in gaat, dan dat ik straks mijn telefoon & tablet tegelijkertijd de kliko in kan gooien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:55

De was knijpers ook geen succes me vriend heeft ze zojuist in de prullenbak gepleurd en riep er achteraan. We gaan straks naar de blokker whaha

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:56

Ik heb al jaren wasknijpers van de action. Zowel de houten als die van plastic, werken allemaal prima.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:07

Ik heb ze ook al weer een tijdje, hier werken ze ook prima :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:09

kwa hondenspeeltjes koop ik er regelmatig zo een groot touw. Na een paar maanden zijn ze gesloopt, maar dat ie met ieder touw en het scheelt zeker 75% dus mij best :D. Andere speeltjes zagen nooit de dag erna.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:42

De enige perfecte wasknijpers die ik ooit heb gehad was in een appartement in Spanje, maarja, daar hangen ze de was ook 5 meter hoog over de straat... Nog gezocht of ik ze ergens kon kopen maar helaas niet gevonden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze bij de action beter vind dan ergens anders (heb nu voor buiten aan het balkon sorbo extra grote) want wat ik ooit bij marskramer heb gekocht; ze leken stevig, maar helaas...
Ook het kattenvoer vind ik daar prima, en vaak zit er méér vlees in dan in whiskas bijvoorbeeld.
Een staafmixer bijvoorbeeld zou ik niet bij action kopen, niet omdat ik denk dat het slecht is want mijn dure braun is ook afgebroken, maar omdat ik dan bijpassende accessoires of vervangende spullen makkelijker kan kopen. Ook een goedkope tuinslang in weer en wind gaat niet eeuwig mee lijkt me.
Als een schilder gaat vertellen dat action verf niet goed is, dat snap ik wel, die werken alleen met bepaalde dure merken, daar valt ook histor, flexa en huismerk niet onder... De meeste schilders gruwelen ook van waterbasis verf, maar ik vind het ideaal werken :-)

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:20

we vergeten de blik openers die zijn ook niet altijd top!!

xxdooxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:52

De fietspomp :=
1 x pompen en je hebt alleen het handvat nog in je handen :P
Verder de tuinslang werkt hier prima, wasknijpers doen het ook nog steeds. oke er sneuvelt wel eens 1 en ze verkleuren ook heel erg. Vleesetende plantje heb ik hier ook. er is 1 zaadje uitgekomen. wat het is geen idee, heeft nu 4 blaadjes.
Wat bij mij ook een erge miskoop was waren kattenstokjes, die snoepjes stokjes :+ Die stinken heel erg en kat liep er bij weg. probeerde het niet eens _O-

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:16

Heb net roze aanrechtdoekjes gekocht. Heb ze gewassen, doe ik altijd vooraf, en vol met rafels langs de kanten. Bonnetje is er nog dus die gaan terug!!! Jammer, leuk kleurtje.....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:33

Ik heb net een ovalen make-up spiegel gekocht, draaide hem in elkaar en het knapte zo af -O-

Heb ook meteen trechtertjes voor in de werkplaats meegenomen, Industrial wipes, 2x een setje fietslampjes, luchtverfrisser voor de stofuiger, lederdoekjes, frisse doekjes voor je gezicht, boxers en chocolaatjes van Kinder en zuurtjes. Eigenlijk ging ik heen voor horgaas maar dat hadden ze niet :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:50

Die kattenstokjes vinden mijn katers heerlijk :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:50

Nog niet echt een miskoop gedaan. Wel een pan gekocht voor op inductie. In die pan vind ik het eten heel snel verbranden maar ik krijg het niet goed bruin. Heel erg oppassen als ik daarin aan het koken ben. Maar niet dat ie krassen heeft of kapot is ofzo.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:53

Dus een kookpan die niet kookt.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:56

Ovenhandschoenen zijn geen succes. Ik kan niet op een normale manier een schaal uit de oven halen zonder dat de warmte er direct doorgaat.