Ik lees al een hele tijd mee, maar heb me nog nooit gemeld in dit topic. Inmiddels sta ik op het punt om een nieuwbouw app te kopen. Donderdag zal ik het voorlopig koopcontract tekenen. Hebben mensen hier nog tips waar je op moet letten?
Voor iedereen die zijn woning te koop heeft staan heel veel succes!!!
Maaike, ik ben begonnen met een nieuwbouwwoning en heb erg veel gehad aan de keuring van Vereniging Eigen Huis. Zij kijken echt goed mee. Daarnaast; test al je afvoeren. Het kan voorkomen dat er nog cementresten etc achter zijn gebleven en dat het water dus niet goed wegstroomt.
Ik ben benieuwd hoe jullie het doen met bezichtigingen. Wij krijgen vanmiddag dus een kijker, maar door dit pestweer is het, ondanks dat we een licht appartement hebben, donker in huis. We hebben geen lamp(en) aangelaten, omdat we allebei de hele dag aan het werk zijn. Zouden jullie ze wel aanlaten of gaan jullie er vanuit dat de makelaar ze tijdens de bezichtiging aandoen?
ik neem aan dat de makelaar het lichtknopje wel weet te vinden toch. Ik zou er wel voor zorgen dat de zonwering en gordijnen zo veel mogelijk open zijn, zodat er zoveel mogelijk buitenlicht binnenkomt. veel succes!!
wij hebben inmiddels toch maar weer besloten de vraagprijs te verlagen. Ik zou er graag vanaf willen voor de baby komt... kan het geld goed gebruiken voor de kinderopvang ed.
Hier zaterdag bij een huis wezen kijken... Huis met veel potentie maar ze vragen er te veel voor met wat er nog aan moet gebeuren! En aangezien hij net te koop staat zullen ze ook niet zakken!!
Vrijdag gaan we nog naar een ander huis kijken! Mooie hoekwoning met garage!! En dinsdag gaan we naar een tussenwoning kijken met lekkere diepe tuin openslaande deuren en zo goed als af!!
Wel fijn om meerdere huizen te zien en niet bij de eerste de beste ja te zeggen!!
Huis aan het spoor laat ons nog steeds niet los maar ze willen hier met vijf jaar meer goederentreinen over laten rijden en dat steekt ons een beetje!! Vooral ook omdat de tuin aan de zijkant en voorkant van het huis zit en je het dan heel duidelijk hoort Inc de bellen van overgang als het station wat er voorligt!
De kijker was een vrouw alleen en vond het heel mooi. Ze vroeg al aan de makelaar of het mogelijk is om een tweede keer te komen kijken. Hopelijk komt ze ook daadwerkelijk een tweede keer
Dat geeft zeker moed! Hopen dat jullie kijker(s) ook positief zijn morgen! En uiteraard hoop ik voor alle anderen dat ze binnenkort ook kijkers krijgen!