Heeft iemand trouwens ook ervaring met het kopen van laminaat of laminaat tegels op marktplaats? Wij moeten nog voor in de bijkeuken, das maar een klein stukje natuurlijk! Dus dacht misschien een restpartij te kunnen scoren
Vriendlief is morgen vrij dus die gaat morgen de gordijnen ophalen!! Hoop dat hij dan ook nog even tijd heeft om schilderij op te hangen!
Kentaro
Geplaatst: 28-01-13 20:19
toevallig hebben een paar maanden terug mensen bij ons een paar pakken laminaat gekocht via MP die wij nog over hadden Mensen waren er super blij mee! Hadden hetzelfde en er nu een kamer bijgemaakt, maar het laminaat was niet meer te krijgen in de winkel. Vrienden van ons hebben zelfs de laminaatvloer die zij hadden liggen verkocht via MP! Geen idee of ze het nog heeft, maar Manzano had in het vorig topic (of die daarvoor ) ook pakken laminaat te koop!
Ja maar ik wilde eigenlijk tegels, maar die zijn haast niet te krijgen. Wil eigenlijk stiekum de hal voor ook dan in dezelfde kleur doen Zal vriendlief het wel niet mee eens zijn
Kentaro
Geplaatst: 28-01-13 20:44
Heb je al eens in de winkel geinformeerd?? Daar hebben ze ook nogal eens restjes!
Ja maar daar willen ze alleen voor de hoofdprijs verkopen en ik zit liever voor een dubbeltje op de eerste rang (daarom duurt het ook allemaal zo lang ) maar ik wil ook gewoon heel erg veel nog en heb er niet zo veel geduld voor om het te laten liggen en 1 voor 1 te doen Jack heeft met zijn gebroken poot ook een aardig gat in mijn budget geslagen En dat is nog niet klaar.
Wij zijn trouwens een weekend weggeweest en daar hadden ze iets gaafs op de slaapkamers Dat wil ik ook
Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben ook dol op interieur, hebbedingetjes en leuke dingen voor in huis.
Kennen jullie allemaal http://www.huisjekijken.com al of de facebook van huisjekijken? Staan ook vaak erg leuke tips en inspiratie dingen op, ook kijkjes bij mensen in huis
Kentaro
Geplaatst: 28-01-13 20:55
sakkia, je maakt me erg nieuwsgierig wat ze daar in de slaapkamer hadden!?!? Kun je anders niet een advertentie gezocht plaatsen!? Wie weet wie er reageerd!
janique, ik kon die site niet! (op facebook zit ik niet ) Ga er even een kijkje nemen
De combinatie met wit en grijs en die lichtinval vind ik wel heel mooi
x_Anne_x
Geplaatst: 28-01-13 21:22
Zo zag mijn kamer er 5 jaar geleden uit. Staat nu veel meer in (onder andere een 2 persoonsbed en een hele grote kledingkast) maar de stijl/sfeer is nog wel t zelfde.
o heb recentere foto's gevonden. Inmiddels is de indeling weer anders maar wel de zelfde meubels
Laatst bijgewerkt door x_Anne_x op 28-01-13 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Kentaro
Geplaatst: 28-01-13 21:24
sakkia, Ik vind het ontzettend mooi zo!! (persoonlijk, vraag me niet waarom, wil ik alleen geen spiegel in m'n slaapkamer )
Anne, ik vind het heel erg leuk bij elkaar passen allemaal!! Alleen is rood mijn kleur niet
Ik heb ook niets roods, draag t liefst grijs of zwart haha! En roze is ook wel mijn kleurtje. Bij sommige mensen vind ik rood trouwens wel heel mooi staan! Je hebt hele mooie rode jassen en jurkjes
Ik vind steigerhout wel mooi Maar uiteindelijk zal ik er niet voor kiezen denk ik
Ik heb ook meer met zwart en in de zomer pastelkleuren en wit e.d. Heb van het weekend al heel wat voorjaarskleding gekocht Hele gave roze spijkerbroek, oud roze. Kan niet wachten tot ik hem aan kan