Vooral dat laatste doe ik graag met aanbiedingen, koop dan gerust 20 pakken dubbelfris

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Destino schreef:Wij zitten gemiddeld rond de 65 euro per week voor 2 personen, da's dan incl drinken, alcohol, schoonmaakartikelen en voorraadjes aanleggen![]()
Vooral dat laatste doe ik graag met aanbiedingen, koop dan gerust 20 pakken dubbelfris
Destino schreef:Nee hoor bij ons niet eigenlijkBij sommige dingen wel, bieraanbiedingen vooral
Pas was de cola 2+2, toen hebben we ook 20 flessen gehaald, omdat vriendlief cola wegdrinkt als water
Eten degene met die weekbedragen dan ook veel fruit enzo?
Ik heb vaak al voor +-8 euro fruit per week
Marilla, jij had ook nog 60 euro, dat vind ik dan nog 'best veel, of normaal'.. Vind 40/45 weinig voor 2 personen of meer.. Iig daar doelde ik op..
Sannert schreef:veneri schreef:ik vind het ook erg weinig hoor, de bedragen die hier genoemt worden, kan me haast niet voorstellen dat je dan ook echt gezond kan eten voor zo weinig geld!
Waarom niet ?
DebGizmo schreef:Destino schreef:Wij zitten gemiddeld rond de 65 euro per week voor 2 personen, da's dan incl drinken, alcohol, schoonmaakartikelen en voorraadjes aanleggen![]()
Word dat nooit geweigerd? (20 pakken DF) meestal is het toch max een x aantal per klant?