Ehhhhh.... nicht met hoveniers opleiding, heel veel lezen (lees: kast vol met tuinboeken verzameld door de jaren heen) en google is your best friend. Ik wilde in onze nieuwe tuin graag verschillende bladkleuren, maar witbloeiend. Ik heb heel veel tijd achter de computer doorgebracht om en beplantingsschema samen te stellen.
een al gedeeltelijk aangelegde tuin, eruit gehaald wat ik niets vond en erin gezet wat ik wel leuk vond zo de eerste tijd. En zowel voor als achter alles opnieuw bestraat (was voor helemaal niet, dus veel onkruid) en veel met potten aan de gang
Anoniem
Geplaatst: 31-08-12 16:00
Ik ben wel bioloog, maar nooit wat van tuinieren geleerd hihi
Ik werk in een tuincentrum. Mijn eigen tuintje bij mn ouders thuis is mn hobby. Verder heb ik 2 opas met hele groene vingers en mijn ouders houden wel,van tuinieren maar planten niet bewust iets.
Voor af. Nu enkel nog beplanten. Achter ligt terras erin, maar verder nog niks hihi
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 02-09-12 23:05
Je had ons foto's beloofd Vonneke.
En de kennis die ik heb opgedaan, door schade en schande wijzer geworden.
Dana, ik had gisteren wedstrijd in Drogeham, was daar 1 modderbende. Water stond 's morgens nog op het terrein. Hier regende het vrijdag wel, maar het verschil met het noorden was wel enorm groot.
foto's staan op de camera, daar moeten ze vanaf hihi
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-09-12 09:21
Kun je wel zeggen Dana, dat we goed gereden hebben : [VN] Jan Kennis en Ulle Haarsma kampioen klavertje drie hackney's Klavertje 3 en het tweespan gewonnen, meer hadden we ook niet gereden, maximaal gereden dus. (Filmpje komt van mij af, die "dame" op de kar bij Jan Kennis ben ik dus)
Vandaag mn framboos, zwarte bes en nog een bessensoort verwijderd uit mijn tuin. Was ze al tijden beu.. heb ze aan de zorgboerderij geschonken waar ik paard mag rijden. Zijn ze erg blij mee. Helemaal fijn dat ze doornloos zijn.
Heb mn tuin verbouwd. Veel planten verplaatst. Nieuwe er in. Suikermais geoogst. Gespit. Nu alleen mn crocosmia nog planten. Heb t voor een deel nu zoals ik het hebben wil