Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Je kan bij Vodafone blijven, heb zelf ook naar die mogelijkheid gekeken ivm familie waarvan ik vind dat ze mijn nummer niet meer hoeven te hebben, maar dat betekent dus wel dat je een nieuw nummer krijgt, je opnieuw aansluitkosten moet betalen en je evt abo die nog loopt je die af moet laten lopen of afbetalen. Al bij al ben je voor een nieuw nummer en aansluitkosten ook al iets van 50 a 60 euro kwijt. Beetje afhankelijk vd situatie ben je dus niet zo heel veel goedkoper uit. Zeker niet als je dan nog een aantal maanden dubbele abonnementen hebt lopen
Femke_S schreef:Blacky94 schreef:Je kan bij Vodafone blijven, heb zelf ook naar die mogelijkheid gekeken ivm familie waarvan ik vind dat ze mijn nummer niet meer hoeven te hebben, maar dat betekent dus wel dat je een nieuw nummer krijgt, je opnieuw aansluitkosten moet betalen en je evt abo die nog loopt je die af moet laten lopen of afbetalen. Al bij al ben je voor een nieuw nummer en aansluitkosten ook al iets van 50 a 60 euro kwijt. Beetje afhankelijk vd situatie ben je dus niet zo heel veel goedkoper uit. Zeker niet als je dan nog een aantal maanden dubbele abonnementen hebt lopen
Mmh toen ik bij t-mobile van prepaid naar abonnement ging betaalde ik geen aansluitkosten en kon ik mijn eigen nummer behouden (daar hoefde ik zelfs niet een paar dagen op te wachten tot dat geregeld was, was per direct overgezet). In principe word je toch geen nieuwe klant? Ik zou denk ik ivm aanbiedingen liever een nieuw abonnement nemen dan verlengen. Maar misschien begrijp ik het verkeerd hoor!
Yannicke schreef:En zelf een scherm bestellen en het door een handige bekende erin laten zetten? Kan bij de Iphone geloof ik wel...