Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:51

hmm... mss staat er dan een instelling verkeerd? :? I dunno.... iemand een idee of alternatief?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:42

Iemand nog tips voor een goedkoop abbo? :) Heb bijvoorbeeld op studentenmobiel gekeken daar scheelt het de helft aan bijbetalen dan bij de provider zelf in de winkel. Ik zou graag 1 jaar nemen, heb bij vodafone een goed 1 jarig abonnement gezien, eerste half jaar 18,75 daarna 37,50 geloof ik. Bijbetalen was 225 euro. Maar ik zit al bij vodafone , en verlengen kost dan meteen 335 euro ongeveer. :\ Weten jullie of het mogelijk is om een nieuw abbo bij Vodafone te nemen dat dat gewoon telt als een nieuwe klant? Scheelt me 110 euro.. Beetje idioot..

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:41

Ik had dat ook, als je als vodafone klant bij vodafone wil blijven wordt je in die zin gestraft.
Wij hebben in de winkel alle abbo's vergeleken en ik kwam bij verlenging bij vodafone toch het goedkoopst uit, maar ik heb een 2 jarig abbo.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:54

Ik heb deze telfoon ook sinds gister..

Ik hou dr van!!

wa een monster van een telefoon! Zo gaaf !

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:45

Ik vindt het een onwijs gave telefoon maar ik kan hem niet vasten met mijn kleine handjes haha!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 00:28

Je kan bij Vodafone blijven, heb zelf ook naar die mogelijkheid gekeken ivm familie waarvan ik vind dat ze mijn nummer niet meer hoeven te hebben, maar dat betekent dus wel dat je een nieuw nummer krijgt, je opnieuw aansluitkosten moet betalen en je evt abo die nog loopt je die af moet laten lopen of afbetalen. Al bij al ben je voor een nieuw nummer en aansluitkosten ook al iets van 50 a 60 euro kwijt. Beetje afhankelijk vd situatie ben je dus niet zo heel veel goedkoper uit. Zeker niet als je dan nog een aantal maanden dubbele abonnementen hebt lopen ;)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:47

Maar is het niet mogelijk om je abonnement op een bepaalde datum in te laten gaan? Want als ik naar T-Mobile over stap kan dat wel. Dan kan ik nu,3 maanden van te voren al mijn telefoon krijgen en in december het abonnement in laten gaan als mijn oude bij vodafone is afgelopen! Dat zou ik graag willen alleen dan gewoon bij vodafone..

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:25

Blacky94 schreef:
Je kan bij Vodafone blijven, heb zelf ook naar die mogelijkheid gekeken ivm familie waarvan ik vind dat ze mijn nummer niet meer hoeven te hebben, maar dat betekent dus wel dat je een nieuw nummer krijgt, je opnieuw aansluitkosten moet betalen en je evt abo die nog loopt je die af moet laten lopen of afbetalen. Al bij al ben je voor een nieuw nummer en aansluitkosten ook al iets van 50 a 60 euro kwijt. Beetje afhankelijk vd situatie ben je dus niet zo heel veel goedkoper uit. Zeker niet als je dan nog een aantal maanden dubbele abonnementen hebt lopen ;)

Mmh toen ik bij t-mobile van prepaid naar abonnement ging betaalde ik geen aansluitkosten en kon ik mijn eigen nummer behouden (daar hoefde ik zelfs niet een paar dagen op te wachten tot dat geregeld was, was per direct overgezet). In principe word je toch geen nieuwe klant? Ik zou denk ik ivm aanbiedingen liever een nieuw abonnement nemen dan verlengen. Maar misschien begrijp ik het verkeerd hoor! ;)

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:48

Hoi, ik kom even binnenvallen met een paar vraagjes.
Ik kan binnenkort verlengen, en zit te twijfelen over de s3. Ik lees op internet veel over haarscheurtjes langs de rand en schermen die spontaan stuk gaan. Hebben jullie daar last van? En hoe bevalt de s3

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:06

Ik heb nog geen last van haarscheurtjes of iets dergelijks. Bij mij werkt hij prima. Af en toe vind ik hem wat langzaam, maar dat kan aan het touchscreen liggen. Op een toetsenbord kun je 'vooruit klikken', weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:06

Overigens, ik las dat hij nu ook in het rood verkrijgbaar is in Nederland.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:14

Ik vind hem persoonlijk in het rood niet zo mooi. Ik vind de witte versie nog steeds het mooist. :)

Afbeelding

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:15

Idem!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:27

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Mijn broer heeft een witte galaxy s3, alleen verkleurd de hele achterkant.
Ik ben bang dat als hij een nieuwe achterkant gaat kopen dat het gewoon weer gebeurd, wellicht hebben jullie dit eerder gehoord, ik kon er iniedergeval niks over vinden.

Hierbij een foto van de achterkant.

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:49

Femke_S schreef:
Blacky94 schreef:

Mmh toen ik bij t-mobile van prepaid naar abonnement ging betaalde ik geen aansluitkosten en kon ik mijn eigen nummer behouden (daar hoefde ik zelfs niet een paar dagen op te wachten tot dat geregeld was, was per direct overgezet). In principe word je toch geen nieuwe klant? Ik zou denk ik ivm aanbiedingen liever een nieuw abonnement nemen dan verlengen. Maar misschien begrijp ik het verkeerd hoor! ;)

Nee klopt, maar bij dat studentenmobiel oid krijg je de telefoon een paar honderd euro goedkoper als nieuwe klant. Wil je je abo verlengen en dus je eigen nummer houden dan moet je geloof ik ergens op verlengen drukken en wordt hij dus weer een paar honderd euro duurder. Je kunt m dus alleen ''goedkoop'' krijgen als ''nieuwe klant''. Je bent niet ''nieuw'' maar je wil wel een nieuw nummer aanvragen met een nieuw abonnement dus betaal je gewoon weer aansluitkosten enz.

@ hierboven;
geen last van haarscheurtjes of gebarsten beeldschermen oid.
Mbt de foto, daar ook nog nooit van gehoord. Wel van de blauwe, daarom kwamen er nieuwe achterkantjes en werd die toen later geleverd. Anders even mee terug gaan naar de winkel? Kan het ook niet komen door een bepaald hoesje oid met die kleur waar hij vaak in zit?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:11

Nee het begon al voor hij 'm in een hoesje had, en het is alleen maar verergerd.
De achterkant is helemaal gaaf, zit geen krasje of dergelijke op, hij gaat er vandaag mee heen dus ben benieuwd wat samsung hieraan doet.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:20

Weten jullie misschien of je nog steeds voor de haarscheurtjes in de zilveren behuizing gratis vervangen krijgt?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 11:30

Bij ritel.nl heb je nu een goede openingen aanbieding, 2 jaar S3 voor 31 euro per maand. Dit is 1GB bij 500 MB is het 26 euro. Bij 1 GB gratis en bij 500MB 40 euro bijbetalen! Jammer genoeg kwam ik erachter na 40 minuten in de rij hebben gestaan dat je pas bij 2 maanden een abbo kan afsluiten en mijne loopt over 3 maanden af.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:03

Ik baaal echt enorm!! mijn S3 is gevallen op de straat stenen.... nu is het beeld gebarten... hij werkt veder nog perfect! maar als ik hem laat maken gaat het grapje me €240 kosten :oo ;(

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:49

Dat heb ik dus ook. Werkt prima maarja.. Erg jammer had de telefoon net een maand.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:51

Mooi balen! Wij hebben hier een of ander Turks winkeltje die dergelijke reparaties een stuk goedkoper kan uitvoeren, misschien is er bij jullie in de buurt ook zoiets? Anderzijds, een vriendin van mij loopt al een jaar met een enorme barst in haar scherm. Zolang de telefoon werkt... Maar goed, leuk is anders.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:34

idd, nou die turk waar ik was vraagt nog €240 bij de vodafone had ik helemaal een klap geld kwijt geweest. maar ik moet maar even gaan sparen ik wil ook niet 2 jaar met barsten in mijn tel lopen :)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:39

En zelf een scherm bestellen en het door een handige bekende erin laten zetten? Kan bij de Iphone geloof ik wel...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:15

Yannicke schreef:
En zelf een scherm bestellen en het door een handige bekende erin laten zetten? Kan bij de Iphone geloof ik wel...

Zoiets heb ik voor de S3 ook gezien, maar volgens mij zat je dan ook wel richting die prijs. Zal eens even kijken of ik het nog terug kan vinden...

Edit;
Niet de site die ik eerder gevonden had maar wel gewoon los scherm verkrijgbaar:
http://www.replacedirect.nl/apparaat/57 ... ermen.html

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:52

Behoorlijk prijzig.. := En via de verzekering?