Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:Oh wacht! Tijdens het quoten snap ik hem ineens. Harige moet natuurlijk HARTIGE zijn.
toch?![]()
hopelijk...
(want ik wil niet eens nádenken over harige pannekoeken![]()
tiwi1969 schreef:Lekker Toad! Eet smakelijk![]()
Ik wacht even op mijn aandeel in de koeien die vandaag geslacht zijn, daarom juist kip en varkensvlees gekocht.
Hier staat witlof met ham en kaas (halve plak ham per rolletje en Linessa geraspte kaas van Lidl) aardappelpuree met kaaskorstje en een stukje riblap van de vorige koe op het menu.
Eigenlijk was dat rode kool (pot) maar dat kregen we gisteren bij mijn ouders ook al .
Gelukkig was de witlof in de aanbieding, de ham en kaas had ik nog in de koelkast.![]()
Normaal eten we geen vlees bij witlof ham/kaas, maar de vriezer moet leeg dus we nemen het er lekker van vandaag
DebGizmo schreef:tiwi1969 schreef:Lekker Toad! Eet smakelijk![]()
Ik wacht even op mijn aandeel in de koeien die vandaag geslacht zijn, daarom juist kip en varkensvlees gekocht.
Hier staat witlof met ham en kaas (halve plak ham per rolletje en Linessa geraspte kaas van Lidl) aardappelpuree met kaaskorstje en een stukje riblap van de vorige koe op het menu.
Eigenlijk was dat rode kool (pot) maar dat kregen we gisteren bij mijn ouders ook al .
Gelukkig was de witlof in de aanbieding, de ham en kaas had ik nog in de koelkast.![]()
Normaal eten we geen vlees bij witlof ham/kaas, maar de vriezer moet leeg dus we nemen het er lekker van vandaag
Toch een gek idee hoor, als je het in de winkel koopt ken je het verhaal er niet achter en denk je er niet bij na, maar als je zo koeien laat slachten en het direct zo krijgt zou ik het toch niet kunnen hoor denk ik haha
_CS_ schreef:Vandaag hebben we zuurkool met ananas gegeten.
Dat las ik laatst hier en m'n vent lust het niet graag, dus had wat ananas over en heb het geprobeerd, en smullen dat het was.
Vanaf nu doen we de zuurkool dus zo, want dan vind de man des huizes het hier wel lekker, en mij smaakt het ook prima!
Rhys schreef:Tina1965 schreef:
En ik houd echt van DM, want ik gebruik alleen maar natuurcosmetica (zonder parabenen en andere troep) en DM heeft dat heel voordelig.
Ze hebben er ook een schap met lekkere biomuesli, broodbeleg, tapenade en dat soort dingen.
Wasmiddel heb ik een heeele poos terug eens zo'n grote fles gekocht bij de Gamma, ideaal. Ik schenk ook altijd wat in het dopje eerst, gaat prima.
Rhys schreef:Ik vind het behoorlijk hypocriet dat je geen dier wilt eten wat je in leven hebt gezien, maar wel de kiloknallers van de C1000 gaat kopen. Hoezo je ogen sluiten....![]()
Maar goed ik wéét dat we deze discussie niet weer moeten oprakelen.
Puck79 schreef:Wij hebben nu energie van Essent. Scheelt het veel als je overstapt op dag/nachtstroom? Wij hebben nu 1 tarief. Ervaringen???
Relaxed schreef:Rhys schreef:Ik vind het behoorlijk hypocriet dat je geen dier wilt eten wat je in leven hebt gezien, maar wel de kiloknallers van de C1000 gaat kopen. Hoezo je ogen sluiten....![]()
Maar goed ik wéét dat we deze discussie niet weer moeten oprakelen.
Ok ik voel me aangesprokenMaar ik voel verder niet de behoefte om me te verdedigen ok?