Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tuttebel schreef:Wat ik mij altijd al afvraag bij die maximale leeftijdleeftijd woningen is of je er na die leeftijd wel mag blijven zitten..
moonsparkle schreef:Nu staat er ook weer een huis op...het is maar 366,- en dus wel heel goed betaalbaar voor ons..maar weer 37m2. Op de plattegrond lijkt het wel veel ruimte, maar waarschijnlijk valt het erg tegen als je eenmaal gaat kijken. Vind de afmetingen ook altijd heel moeilijk in te schatten http://media.woningnet.nl/R/08/P/large/1338AS-124-0-P.jpg
De andere huizen deze keer zijn allemaal boven de 500 en het liefst ga ik niet boven de 500.
edit: als ik die afmetingen uitreken dan kom ik wel al op meer dan 38m2 uit zonder het balkon en de hal.
moonsparkle schreef:Nu staat er ook weer een huis op...het is maar 366,- en dus wel heel goed betaalbaar voor ons..maar weer 37m2. Op de plattegrond lijkt het wel veel ruimte, maar waarschijnlijk valt het erg tegen als je eenmaal gaat kijken.
Tieme schreef:moonsparkle schreef:Nu staat er ook weer een huis op...het is maar 366,- en dus wel heel goed betaalbaar voor ons..maar weer 37m2. Op de plattegrond lijkt het wel veel ruimte, maar waarschijnlijk valt het erg tegen als je eenmaal gaat kijken.
zulke woningen zitten er hier op de begane grond. ik vindt ze persoonlijk erg klein. voor alleenstaand vindt ik het te doen. in 2 van die woningen wonen ze hier met z'n tweeen. de rest allemaal alleen. het lijkt me echt niets. je kan weinig kanten op dan de slaap of de woonkamer. ben ook blij dat ik er niet op gereageerd heb. ik heb nu een soort maisonette woning. dus de onderste zijn zoals op jouw plattegrond maar dan met een klein tuintje. ik woon daarboven maar dan met 2 verdiepingen + een zolder met vlisotrap. zo had ik nog een klein kamertje waar ik zooi en computer kwijt kon en wat nu kamertje van m'n dochtertje is. beneden hadden ze alleen het schuurtje om zooi op te ruimen en niets waar ze een hobbykamertje of wat dan ook van konden maken.
maar je kan altijd even naar binnen gluren voordat je reageerd toch?
Tuttebel schreef:@moonsparkle ja zo ongeveer hetzelfde inderdaad. ik ga er dan in mijn eentje wonen maar er zijn dus stellen die er wonen. En ik ken zelf iemand die net een baby heeft en de slaapkamer in 2en heeft gedeeld voor een babykamer..