Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilleroo schreef:ik drink Slimpie limonade en daar gebruik ik maar weinig van omdat ik niet zo van de zoet ben, ik wil alleen die water smaak weg. Verder haal ik af en toe zo'n jerrycan met rood of tropisch vruchtensap omdat ik dan mezelf graag voorhoud dat ik wat extra vitamines binnenkrijg (naast het slikken van een hele zooi vitamine pillen)
Thee heb ik ook altijd in huis maar drink daar niet heel veel van, wel als ik bezoek krijg (maar dat krijg ik niet zo vaak) en met mn voordeel pak koffiepads doe ik rustig een half jaar want ik drink zelf geen koffie
Mootje schreef:Twee en een halve week met een fles KCIk doe daar een heel zomerseizoen mee.. Ik houd ook absoluut niet van zoete aanmaaklimo...
Water met een paar schijfjes limoen, citroen of komkommer is ook erg lekker
stef schreef:jilleroo schreef:ik drink Slimpie limonade en daar gebruik ik maar weinig van omdat ik niet zo van de zoet ben, ik wil alleen die water smaak weg. Verder haal ik af en toe zo'n jerrycan met rood of tropisch vruchtensap omdat ik dan mezelf graag voorhoud dat ik wat extra vitamines binnenkrijg (naast het slikken van een hele zooi vitamine pillen)
Thee heb ik ook altijd in huis maar drink daar niet heel veel van, wel als ik bezoek krijg (maar dat krijg ik niet zo vaak) en met mn voordeel pak koffiepads doe ik rustig een half jaar want ik drink zelf geen koffie
Zonde van je geld