Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iepoetjuh schreef:Ik heb nu bijna een week de HTC One V en hij werkt prima. Ik heb alleen een probleempje met whatsapp... Hij wil geen foto's versturen... Als ik een foto selecteer zegt hij steeds "voorvertoning mislukt, probeer opnieuw" en dit doet hij dus steeds. Het is niet een heel groot probleem, maar toch wel lastig, omdat ik wel eens een foto met iemand wil delen... Dus weet iemand hier een oplossing voor?
x_spekkie_x schreef:Daarbij wil ik nog zeggen:
-het toetsenbord probleem heb ik opgelost door Swype (beta.swype.com) te installeren
-het geheugen probleem heb ik opgelost door een speciale instelling, waardoor de telefoon elke app automatisch wegschrijft naar het SD-geheugen en niet het telefoongeheugen. Zie onderstaande quote.x_spekkie_x schreef:Van de 150mb hou je trouwens maar 122mb over nadat je telefoon is opgestart en ingesteld, dus dat is niet raar!
Van die 122mb heb ik 56mb gebruikt voor deze 30 apps (!!) (en ik heb 1,5gb op mijn sd-kaart staan, inclusief kaarten voor mijn navigatiesysteem en een heleboel muziek) en ik heb nu dus 66mb over. Maar dat komt dus door die speciale instelling waardoor je telefoon alles meteen wegschrijft naar je sd-kaart en niet naar je interne geheugen.
Als je een beetje handig bent met computers, gebruik dan echt die speciale instelling!!
Dit is de handleiding: http://androidforums.com/htc-wildfire-s ... -root.html
Wat je doet is de instelling in je telefoon wijzigen van "programma's installeren op het interne geheugen" naar "programma's installeren op de sd-kaart". Op dezelfde manier (via die handleiding) kun je dus ook de instelling weer terugzetten. (ipv pm setInstallLocation 2 gebruik je dan pm setInstallLocation 0) Je verandert dus verder niets aan je telefoon! Veilige methode is het
Helaas zal hij niet alles naar de SD-kaart installeren, daarom heb ik hiernaast ook nog de app move 2 sd. En ik heb 4 apps die niet via de SD-kaart kunnen draaien, want dan werkt het programma niet. (market, teslaled, colornote, traffic monitor)
Op deze manier heb ik zeker 40mb aan ruimte bespaard. En dat is zeer handig met zo weinig intern geheugen
[edit]
Een app kan nooit volledig via je SD-kaart draaien, daarom blijft er altijd een gedeelte van de app op je telefoongeheugen achter. Vandaar dat ik ook 56mb heb moeten gebruiken voor die 30 apps
Astaloca schreef:Iepoetjuh schreef:Ik heb nu bijna een week de HTC One V en hij werkt prima. Ik heb alleen een probleempje met whatsapp... Hij wil geen foto's versturen... Als ik een foto selecteer zegt hij steeds "voorvertoning mislukt, probeer opnieuw" en dit doet hij dus steeds. Het is niet een heel groot probleem, maar toch wel lastig, omdat ik wel eens een foto met iemand wil delen... Dus weet iemand hier een oplossing voor?
Hmm.. even contact opnemen met waar je de mobiel hebt opgehaald.. Zou ik doen.