ik heb advies nodig
wij willen graag witte meubels,
een een grijze stoffenbank, Maar nu willen we graag een terra/ mocca muur, maar dat past niet bij de bank, welke kleur past hier wel leuk bij?
of wat voor kleur bank zal er bij muur passen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vind de kleur wel helemaal goed, maar nu dus ff afwachten hoe het eruit ziet wanneer het goed hangt 

dat gaat een hoop geld kosten!! (heb ook gekeken voor normale gordijnen, dan ben ik zo'n 400 euro kwijt voor maatwerk
)

maar het begint ergens op te lijken.
Zag ook dat je gratis interieurtips/advies kunt krijgen van stylistes, altijd leuk
.
Niet alleen maar functioneel, maar ook om gewoon lekker te relaxen 
Here goes:

, maar vind hem zelf wel mooi
ik zou er zo kunnen wonen! 

Dank jullie voor de leuke reacties, ben er zelf ook wel content mee, hoewel ik het grijze behang in de woonkamer iets te veel naar lila vind neigen, ik heb persoonlijk niets met paarstinten maar vriendlief vond het zo mooi
Ook je woonkamer vind ik super, mooie bank en een schouw! Ik ben dol op schouwen. Dat hebben wij dan weer niet
XoNo schreef:Wat een fantastische badkamer greasemonkey!Ook je woonkamer vind ik super, mooie bank en een schouw! Ik ben dol op schouwen. Dat hebben wij dan weer niet
). En op een dag was ik het zat, heb ik een plaat hout gepakt, zwart gespoten en aan de muur gekit. En dat is nu dus nog steeds zo
Dat is het enige dat ik ECHT mis in dit huis, een houtkachel. Volgende huis is het een must, anders kopen we het niet haha