maar het staat er pas een uurtje

ik zal het jullie morgen vertellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:Was het bij jou helikoptertje ook dat achterst schroefje die niet echt ging ?
De eerste brak dat staafje met die gewichtjes af en de tweede was gewoon onbestuurbaar, als je vooruit stuurde bleef hij eerst nog een tijd achteruit gaan, en links en rechts hadden we na een week nog niet gevonden.
Degene die achter de kassa zat deed eerst moeilijk omdat ik een dag te laat was, bedrijfslijdster erbij die vond het geen probleem.
Ja daaaaaaaaaaag als ik gewoon iets wil ruilendat dat dan binnen 8 dagen moet okee. Maar als iets niet naar behoren werkt is daar toch een langere termijn voor?
Miepie77 schreef:Ik was er gistermiddag, maar leek wel of er een invasie was geweest, alle schappen waren of leeg of er lagen alleen de wat mindere dingen nog, heb daarom alleen toiletpapier meegenomenZo mega pak dus kan nu even tekeer gaan
Bij de kleding lag alleen maat s nog, ik ben slank maar dat gaat me met mijn 1.83m echt niet lukken
Maandag of dinsdag maar even terug.
Maandag gaan die zwembadjes met harde rand in de aanbeiding he, ik ga er zeker een voor mijn honden halen, kunnen ze poedelen
_Tara_ schreef:Miepie77 schreef:Ik was er gistermiddag, maar leek wel of er een invasie was geweest, alle schappen waren of leeg of er lagen alleen de wat mindere dingen nog, heb daarom alleen toiletpapier meegenomenZo mega pak dus kan nu even tekeer gaan
Bij de kleding lag alleen maat s nog, ik ben slank maar dat gaat me met mijn 1.83m echt niet lukken
Maandag of dinsdag maar even terug.
Maandag gaan die zwembadjes met harde rand in de aanbeiding he, ik ga er zeker een voor mijn honden halen, kunnen ze poedelen
Dat klinkt echt alsof je flink gaat zitten poepen de komende tijd
GamblersCup schreef:Ik heb net gemerkt dat er tussen de weekaanbiedingen van Action Nederland en Action Duitsland toch wel verschil zit: Duitsland heeft er een paar producten extra in staan![]()
2 stuks hipsters voor 2,49 bijvoorbeeld. Jammer dat de afgebeelde dan weer geblokt of roze zijn... ik heb geen zin om te gaan kijken of er ook gewoon zwarte zijn (vast wel) want dan kom ik wéér met 2 volle big shoppers thuis...
En kent iemand deze reinigingsdoekjes?
http://www.action.de/producten/onyx-mak ... telistid/2