En de S2 wordt idd niet bij de buren afgeleverd...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Crista schreef:Bagheera_206 schreef:Kom ik gisteravond laat thuis na een concertje in Paradiso... Ligt er briefje in de brievenbus van de TNT. Er is een pakketje bij de buren bezorgd. Zou het mijn S2 zijn? De nieuwe DVD van Ilse DeLange of iets anders??? Nu moet ik wachten tot ik vanmiddag weer uit mijn werk ben en hopen dat ze thuis zijn.
Ik zal je uit de drom helpen... het is niet ja S2... Daar moet je namelijk volgens mij zelf voor tekenenDie mogen ze niet bij de buren afleveren! Maar ik ga denk ik toch ook maar voor de S2... al twijfel ik nog steeds een beetje, vind hem in vergelijking met de S1 zo hoekig, en dat vind ik juist niet mooi....En ze zijn beide toch ook wel errug groot.....
*twijfel twijfel twijfel*
Ik wacht ook nog braaf op mijn S2...

#flauw
)
Maar ja, over alle providers zijn zoveel negatieve verhalen te lezen... Op een gegeven moment zag ik door de bomen het bos niet meer en dacht ik: f*ck it, ik blijf gewoon lekker bij Vodafone
Mijn telefoon laadt de pagina's nog sneller dan mijn macbook
Monica schreef:Nou het is gefixt hoor... Ik kan mijn rekeningen checken![]()
Alleen snap ik iets niet... Dus straww je moet het ook even fixen. Jij hebt namelijk hetzelfde abo dus kan ik het vergelijken