Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Een vraag namens mijn vriendin. Zij heeft nu een Sony Ericsson Xperia X10 mini en ze wil graag What's App, maar het is totaal onvindbaar via Market. Kan het dus zijn dat zoiets netwerk afhankelijk is?
Karin_88 schreef:magda_90 schreef:Een vraag namens mijn vriendin. Zij heeft nu een Sony Ericsson Xperia X10 mini en ze wil graag What's App, maar het is totaal onvindbaar via Market. Kan het dus zijn dat zoiets netwerk afhankelijk is?
Op de vorige pagina is dat ook al gevraagd, en tot nu toe onmogelijk gebleken bij deze telefoon.
Karin_88 schreef:Even wat googlewerk: Update de telefoon eens. Whatsapp draait op 2.1 of hoger..dus even je androidversie updaten..
http://www.androidworld.nl/forum/sony-e ... i-pro.html
[HTT] Sony Ericsson: Android software upgraden voor Whatsapp?
Fantastico schreef:Na een aantal pagina's gelezen te hebben, merk ik dat hier wel wat samsung kenners aanwezig zijn;)
Ik kan tegenwoordig met mijn samsung galaxy ace bijna niks meer downloaden uit de market,
downloaden gaat nog, maar dan kan hij het niet installeren. Weet iemand van jullie wat hier aan de hand is?
Misschien een instelling die ik verkeerd heb gezet per ongeluk?
Het gekke is dat heel af en toe ik wel weer iets kan downloaden, heel vreemd!
Bellatrix schreef:Karin_88 schreef:Ik had wel tig piano apps gedownload, maar allemaal verwijderd omdat ze verschrikkelijk zijn
Is er een zoekfunctie?Of moet je scrollen tot je een ons weeg?
Edit: ik heb hem al gevonden.